نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

انتشار یک یا دو کتاب از جرج مارتین در سال ۲۰۱۸

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی سریال بازی تاج و تخت، اعلام کرده که حداقل یک کتاب از جانب او در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد.

طرفداران سریال Game of Thrones از محتوی پخش‌شده در ۶ سال گذشته لذت برده‌اند، اما آن‌هایی که مجموعه‌ی کتاب را ترجیح می‌دهند، تقریبا به همان مدت، منتظر کتاب جدید این مجموعه بوده‌اند. البته اخیرا جرج آر. آر. مارتین اعلام کرد که انتظار دارد حداقل یک کتاب از مجموعه‌ی ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) سال آینده منتشر شود.

در یک پست وبلاگ، مارتین اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای تقسیم کتاب‌های پیشین خود از تاریخ وستروس، به دو جلد است. او توضیح داد که در طول سال‌ها، داستان‌هایی زیادی درباره‌ی این دنیا نوشته است که اکنون ارزش آن را دارد که در یک مجموعه‌ی خلاصه به نام «آتش و خون» گردآوری شوند. در حال حاضر، جلد اول برای انتشار در اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. 

مارتین نوشت:

اولین جلد از دو جلد مورد نظر، تاریخ وستروس، از زمان «فتح اگان تارگرین» تا «اگان تارگرین سوم» را پوشش خواهد داد. این جلد برای اولین بار جزئیات دقیقی از «رقص اژدهایان»، جنگ داخلی تارگرین‌ها را شامل خواهد شد. 

مارتین در مورد بادهای زمستان، ششمین کتاب از مجموعه کتاب‌های ترانه یخ و آتش، هم اطلاعاتی به طرفداران ارائه کرد. او تایید کرد که بر خلاف برخی از گزارش‌ها، همچنان در حال نوشتن و تجدید نظر در مورد این کتاب است. با این حال، او همچنین گفت که «باد‌های زمستان» هم می‌تواند در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. او گفت:

سخت است که بگویم «باد‌های زمستان» ابتدا روانه‌ی کتاب‌فروشی‌ها خواهد شد یا اولین جلد از مجموعه‌ی «آتش و خون»؛ اما فکر می‌کنم که در سال ۲۰۱۸ حداقل یک کتاب در مورد وستروس از جانب من منتشر خواهد شد. و چه کسی می‌داند، شاید هر دو کتاب منتشر شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده