// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی The Franz Kafka Videogame برای آیفون منتشر شد

کمپانی Daedalic Entertainment با انتشار تریلر هنگام عرضه، بازی موبایل The Franz Kafka Videogame را برای آیفون منتشر کرد.

چندی پیش بازی The Franz Kafka Videogame، ساخته استودیو دِنیس گالانین (Denis Galanin)، توسط کمپانی دیدلیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) از طریق استیم برای رایانه‌های شخص ویندوزی، مک و لینوکس  منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، سازندگان این اثر معمایی و ماجراجویی که از کتاب Franz Kafka الهام گرفته است، برای آیفون منتشر کردند. به مناسبت عرضه این بازی برای آیفون سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

تریلر جدید دنیای سورئال بازی The Franz Kafka Videogame را نشان می‌دهد که کاربران در آن به واسطه سبک اشاره و کلیک، سفر خود را پیش می‌برند. دنیای این بازی از طراحی هنری منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد که در آن شاهد تئوری‌های سورئالی و هستی‌گرایی هستیم که فرانز کافکا در آثار مشهور خود از آنها استفاده کرده است. در این بازی کاربران در جایگاه شخصیتی به نام «K» حضور پیدا می‌کنند که به تازگی پیشنهاد کاری به وی شده است که مسیر زندگی او را تغییر خواهد داد. او از خانه خود دور می‌شود و سفر خود را در دنیایی دیگر شروع می‌کند و با مکان‌های عجیب و غریب مواجه می‌شود.

بازی The Franz Kafka Videogame هم‌اکنون برای آیفون، رایانه‌های شخص ویندوزی، مک و لینوکس در دسترس است. همچنین قرار است این بازی برای دستگاه‌های اندروید نیز منتشر شود اما سازندگان هنوز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نکرده‌اند. در صورت تمایل می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم این بازی مراجعه کنید و در انتهای مطلب نیز بازی را از فروشگاه اپ‌استور با قیمت ۲.۹۹ دلار تهیه کنید. در ادامه نیز می‌توانید تریلر روز انتشار این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

دانلود بازی آیفون The Franz Kafka Videogame


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده