// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۷

تریلر جدید بازی Sudden Strike 4 طرح جلد دو طرفه آن را نشان می دهد

کمپانی Kalypso با انتشار تریلر جدیدی از بازی استراتژی و جنگی Sudden Strike 4، طرح جلد دو طرفه این بازی را به نمایش گذاشت.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) و استودیو کایت گیمز از جلد دو طرفه بازی Sudden Strike 4 رونمایی کرد. این تصویر که متعلق به نسخه Day One Edition این بازی است به دست رابرت سایمون طراحی شده است که پیش‌تر روی بازی‌هایی همچون Killzone: Shadow Fall و Ryse: Son of Rome کار کرده است.

نسخه Day One Edition بازی Sudden Strike 4 شامل سه طراح جلد اضافه از آثار سایمون می‌شود که در نسخه معمولی فقط شاهد نقاشی اصلی این بازی خواهیم بود. سایمون برای طراحی این آثار از پوستر‌های جنگ جهانی دوم الهام گرفته است و شامل سه جناح اصلی می‌شود که در آنها نیرو‌های آمریکایی، آلمانی و شوروی دیده می‌شوند.

نسخه فیزیکی بازی Sudden Strike 4 روی رایانه‌های شخصی ویندوزی شامل یک شماره سریال می‌شود که کاربران با وارد کردن آن در بازی از کتابچه دیجیتالی هنری، موسیقی متن و بسته الحاقی The Battle for Kursk بهره‌مند می‌شوند. نسخه فیزیکی بازی مذکور برای پلی استیشن 4 فقط شامل کتابچه هنری با موسیقی متن آن می‌شود. Sudden Strike 4 اولین نسخه از این مجموعه است که به کنسول پلی‌استیشن 4 راه پیدا می‌کند.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی در سبک استراتژی همزمان (RTS) طراحی شده است که وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم به وقوع می‌پیوندد. این بازی سه کمپین دارد که هرکدام حداقل ۲۰ مرحله را در خود جای داده است. کاربران در این بازی می‌توانند هدایت ۹ فرمانده و ۱۰۰ واحد نظامی را که شامل تانک Konigstiger و جنگنده Hawker Typhoon می‌شود، بر عهده بگیرند. سیستم کارگاه استیم (Steam Workshop) نیز برای کاربران پی‌سی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی از بخش چند نفره آنلاین رقابتی نیز بهره می‌برد که در آن کاربران می‌توانند به واسطه سیستم جدید «توقف و اجرا» تاکتیک‌های متفاوتی را در روند بازی خود پیاده کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را که طرح روی جلد این بازی را به نمایش می‌گذارد، تماشا کنید. بازی مذکور در تاریخ ۲۰ مرداد ماه (۱۱ آگوست) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و ۲۴ مرداد ماه برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. کاربرانی که بازی مذکور را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار روی استیم پیش‌خرید کرده‌اند، بتای محدود این بازی به همراه سه نسخه بازی‌ Sudden Strike، بسته الحاقی، موسیقی متن، کتابچه هنری دیجیتالی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده