نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

اشاره به ماترا در تصویر تبلیغاتی جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters

کمپانی برادران وارنر تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر کرده است که در آن به شخصیت ماترا اشاره می‌شود.

کمپانی مونارچ یک آژانس علمی فوق‌العاده مخفی است که قرار است اتفاقات فیلم Godzilla (گودزیلا) را با فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) مرتبط کند. این دو فیلم بخشی از دنیای سینمایی MonsterVerse خواهند بود و اتفاقات این دو فیلم در نهایت به اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) ختم خواهد شد. مدت کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters)، دیگر فیلم این دنیای سینمایی، آغاز شده است. این فیلم قرار است پیش از فیلم Godzilla vs Kong در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

کمپانی برادران وارنر مدتی می‌شود که برای تبلیغات این دنیای سینمایی صفحه‌ای را برای گروه مونارچ در توییتر ایجاد کرده است. این صفحه اخیرا تصویری تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن به شخصیت ماترا، یکی از سه کایجویی که گودزیلا قرار است با آن‌ها در فیلم Godzilla: King of the Monsters مبارزه کند، اشاره می‌کند. این تصویر متعلق به پرونده شماره ۶۳۰۶۱ گروه مونارچ است که در معبد Moth در جزیره Yucca Province توسط اریک راسل گرفته شده است. این جزیره یا کشور احتمالا خیالی است و در حال حاضر مکان دقیق آن مشخص نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of Monsters Teases Mothra in New Image

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus)، کارگردانی فیلم Godzilla: King of the Monsters را بر عهده خواهد داشت. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. اخیرا اطلاعات و خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است که حضور چند کایجو بسیار معروف را تایید می‌کند. ماترا، کینگ گیدورا و رادان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده