نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی ترسناک Perception دو حالت سختی جدید دریافت خواهد کرد

استودیو Deep end games با انتشار توئیتی اعلام کرد بزودی دو حالت سختی جدید برای بازی ترسناک Perception عرضه می‌شود.

با اینکه حدود دو ماه از عرضه‌ی بازی Perception گذشته است، اما کار سازندگان هنوز با این بازی تمام نشده است.  این بازی یک بازی ترسناک متکی به داستان و موسیقی محور است که در حالت اول شخص دنبال می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی امروز با انتشار  پیامی در توئیتر اعلام کردند که دو حالت سختی جدید برای بازی در دست ساخت است که می‌تواند در تحولات آینده‌ی این استودیو تاثیرگذار باشد. متن دقیق توئیت مذکور به شکل زیر است:

به‌روزرسانی جدید بازی Perception خیلی زود عرضه خواهد شد. دو حالت سختی جدید!

این دو حالت جدید تغییرات تاثیرگذاری را روی درجه‌ی سختی بازی خواهند گذاشت. اینطور که به نظر می‌رسد حالت‌های سختی جدید با هدف جلب نظر هر دو دسته‌ی بازیکنان معمولی و  بازیکنان حرفه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند. حالت «داستانی» مشخصا برای آن دسته از بازیکنان است که صرفا قصد دارند از از روایت بازی لذت ببرند و نمی‌خواهند زیاد به خودشان سخت بگیرند، حالت «ترسناک» اما برای آن دسته از بازیکنانی است که می‌خواهند خود را به چالش بکشند، اگر بازیکنی در این درجه‌ی سختی از بازی جان خود را از دست بدهد مجبور است از ابتدا بازی را آغاز کند اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم یعنی شما بعد از هربار مردن به منوی بازی هدایت خواهید شد.

استودیو Deep End Game به انتشار یک توئیت راجع به بروزرسانی جدید بازی Perception بسنده نکرد. آن‌ها از پروژه‌ی جدیدشان که در سطح دیگری است هم خبر دادند، استودیو Gameumentary با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که در حال ساخت یک مستند کوتاه در رابطه با بازی Perception است. استودیو Deep End Game به عنوان تیم دوم توسط فیلم‌سازان حمایت می‌شود تا به تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات در مورد این مستند کوتاه بپردازد.

بازی Perception ابتدا در ماه می برای پی‌سی و سپس در ماه ژوئن برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد. با وجود انتشار چندین خبر در رابطه با این بازی در چند روز اخیر، هنوز خبری در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوویچ منتشر نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده