نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

فیلمبرداری فیلم Avengers 4 از دو هفته دیگر آغاز می‌شود

جو روسو تایید و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

سرانجام هفته گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما به کار خود پایان داد و حال کمپانی مارول استودیو در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری دنباله این فیلم است. فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در دو قسمت تولید و منتشر شود. همچنین فیلمبرداری این فیلم نیز قرار بود پشت سرهم و هم‌زمان انجام شود؛ اما مارول تصمیم گرفت که عنوان قسمت چهارم را تغییر بدهد و اعلام کرد که فیلم Avengers 4 یک فیلم کاملا مستقل از فیلم Infinity War است. در اردیبهشت امسال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود.

هفته گذشته اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 منتشر شد. پس از آن، مارول استودیو این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما توسط طرفداران فاش شده است. حال جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Avengers 4 را تایید و اعلام کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت کامیک‌بوک، جو روسو توضیح داد که برنامه و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم شبیه به آنچه که طرفداران در ابتدا انتظار داشتند خواهد بود و فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 قرار است از دو هفته دیگر آغاز شود. او گفت:

ما یک هفته پیش فیلمبرداری فیلم اول را به اتمام رسانده‌ایم و قرار است دو هفته دیگر فیلمبرداری فیلم دوم را آغاز کنیم و این یک برنامه دیوانه‌وار است.

Avengers: Infinity War

بدین ترتیب، فاصله زمان پایان فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War با شروع فیلمبرداری دنباله آن، کمتر از یک ماه خواهد بود و بازیگران و عوامل فیلم تنها حدود سه هفته فرصت دارند تا استراحت کنند و آماده شروع فیلمبرداری فیلم بعدی شوند. علاوه بر این، جو روسو در مورد همکاری او و برادرش آنتونی روسو، با کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، فیلمنامه‌نویسان این دو فیلم، توضیحاتی داد و گفت که آن‌ها می‌خواستند مطمئن شوند که دو فیلم Avengers کاملا متفاوت خواهند بود. جو روسو توضیح داد:

هر دوی آن‌ها عالی هستند. برای هر دو نفر مهم است که هر دو فیلم کاملا متفاوت باشند. برای آن‌ها اهمیت دارد که لحن‌های متفاوت، روایت‌های متفاوت و شگفتی‌های متفاوتی در هر دو فیلم برای مخاطبان وجود داشته باشد. ما واقعا با کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان فیلم بسیار سخت کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که دو فیلم ساختار کاملا متفاوتی داشته باشند.

Captain America: Civil War

هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی از فیلم Avengers 4 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که شاهد اتفاقات بسیاری در آن باشیم و جنگ بزرگی بین انتقام‌جویان و تانوس رخ بدهد. با این حال، در حال حاضر به ندرت اتفاق افتاده است که فیلمبرداری دو یا چند قسمت آینده یک فیلم همزمان یا پشت سرهم انجام شود و فیلم‌هایی مانند سه‌گانه ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit) به کارگردانی پیتر جکسون، از جمله معدود فیلم‌هایی هستند که با این روش فیلمبرداری شده‌اند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده