نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

بخش چندنفره بازی Zelda: Breath of the Wild توسط طرفدارها در دست ساخت است

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ممکن است در آینده دارای یک بخش چندنفره شود که ساخته‌ی طرفدارها است. 

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اثر موفقی است که توانست منتقدین و طرفدارها را بسیار راضی کند؛ ولی می‌دانیم که این بازی تنها بخش تک‌نفره دارد و با توجه به فراگیر شدن بخش چندنفره در دنیای امروز صنعت بازی‌ها، عده‌ای از طرفدارها علاقه داشتند که بخش چندنفره‌ی این بازی را نیز ببینند. از این‌رو عده‌ای طرفدار در تلاش هستند تا این رویا را به حقیقت تبدیل کنند و بتوانند با بقیه‌ی دوستانشان به انجام این بازی بپردازند. 

کاربری به نام Fooni اعلام کرده است که او و تعدادی از افراد دیگر، مشغول کار روی این پروژه هستند و با استفاده از شبیه‌ساز Cemu (شبیه‌ساز بازی‌های Wii U) روی رایانه‌های شخصی، در تلاش هستند تا یک بخش چندنفره برای این بازی خلق کنند. البته این کاربر اعلام کرده است که آن‌ها هنوز در اول راه هستند و برای قابل بازی شدن این بخش، باید راه زیادی طی شود. در زیر می‌توانید عکسی از این ماد را ببینید:

Zelda

در حال حاضر، این ماد تنها روی پی‌سی کار می‌کند و برای اجرا نیاز است تا هر دو بازیکن شبیه‌ساز Cemu را اجرا کنند. البته فعلاً انجام این عمل با توجه به صحبت‌های کاربر دیگری در ردیت به نام S1ash، بسیار ناپایدار است. علاوه بر این، S1ash افزود که باید روی بسیاری از المان‌های گیم‌پلی و رابط کاربری بازی کار شود؛ مانند چگونگی عملکرد بخش Inventory و اینکه چگونه دو نفره شدن، پروسه‌ی کامل کردن معبدها (Shrines) را تغییر می‌دهد.

Fooni همچنین توضیح داد که این ماد با تلپورت یک شخصیت غیرقابل‌ بازی (NPC) به سمت شخصیت اصلی، کار می‌کند؛ به این صورت که مدل شخصیت غیرقابل بازی با مدل لینک عوض می‌شود و بازیکن دوم کنترل او را بر عهده می‌گیرد. Fooni می‌گوید که ممکن است ساخت این بخش مدت‌های طولانی و شاید سال‌ها طول بکشد. البته از آن‌سو که نینتندو قبلاً پروژه‌های غیررسمی و ساخته‌ی دست طرفدارها را برای زلدا لغو کرده بود، احتمال می‌رود که این پروژه نیز با دستور و دخالت نینتندو لغو شود. از جمله‌ی این پروژه‌ها، می‌توان به پروژه‌ی دوبعدی کردن بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد.

در دیگر اخبار بازی مربوط به The Legend of Zelda: Breath of the Wild، می‌توان به انتشار اطلاعاتی جدید از محتوای The Champions' Ballad اشاره کرد. همچنین ویدیوی گیم‌پلی بسته‌ی الحاقی قبلی این بازی به نام The Master Trials را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده