نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

عرضه باندل Battlefield 1 کنسول ایکس باکس وان اس با قیمتی باورنکردنی

مایکروسافت اخیرا باندل Battlefield 1 کنسول ایکس باکس وان اس را با قیمت استثنایی ۲۴۰ دلار عرضه کرده است. 

با  این‌که این روزها همه جا خبر از کنسول جدید کمپانی مایکروسافت به نام ایکس باکس وان ایکس است، به نظر می‌رسد این کمپانی کنسول‌ قبلی خود یعنی ایکس باکس وان اس را نیز فراموش نکرده و حالا طبق اعلام جدید و رسمی این کمپانی، شاهد ارائه پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی برای تهیه این کنسول در سایت Ebay هستیم.

این پیشنهاد وسوسه انگیز به باندل Battlefield 1 کنسول ایکس‌باکس وان اس تعلق دارد. در حال حاضر قیمت این باندل در سایت ای‌بِی پس از تخفیف به قیمت استثنائی ۲۴۰ دلار رسیده است. این باندل یک ترابایتی که بدنه و دسته‌های سبز رنگی دارد، یک نسخه دیلاکس از بازی Battlefield 1 را نیز شامل می‌شود. علاوه بر این خریداران با تهیه این کنسول می‌توانند از اشتراک یک ماهه EA Access  نیز بهره برده و به بازی‌های زیادی دسترسی پیدا کنند.

باندل بتلفیلد ۱

باندل‌های یک ترابایتی ایکس‌باکس وان اس معمولاً با قیمتی معادل ۳۵۰ دلار از طریق خرده‌فروشان عرضه می‌شوند. هرچند گاهی این قیمت پس از اعمال تخفیف به ۳۰۰ دلار هم رسیده است. اما تهیه این کنسول به قیمت ۲۴۰ دلار آن‌هم بدون هزینه حمل، واقعاً پیشنهاد شگفت‌انگیز و وسوسه‌کننده‌ای است.

اگرچه کمپانی مایکروسافت کنسول ایکس‌باکس وان خود را از طریق برخی خرده‌فروشان با پیشنهادهای ویژه‌ای مانند «یک بازی رایگان به انتخاب خود خریدار» نیز ارائه کرده‌، اما حتی اگر قیمت این بازی رایگان را چیزی معادل ۶۰ دلار نیز در نظر بگیریم، بازهم پیشنهاد ۲۴۰ دلاری Ebay پیشنهاد هیجان‌انگیزتری است.

لقب محصول غافل‌گیر کننده بعدی به احتمال زیاد به نسخه باندل Madden 18 کنسول ایکس‌باکس وان تعلق می‌گیرد که قرار است در ماه آگوست سال جاری میلادی به قیمت ۲۷۹ دلار در دسترس خریداران قرار گیرد.

مدت زمان کمی تا عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس باقی مانده است؛ کنسولی که قرار است با سخت‌افزار قوی خود حسابی غافل‌گیرمان کرده و نمایشی فوق‌العاده از بازی‌ها با کیفیت واقعی 4K را ارائه کند. این کنسول در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ۱۳۹۶) و با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده