نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

باندل جدید ایکس باکس وان رونمایی شد

مایکروسافت از جدیدترین باندل ایکس‌باکس وان به همراه پرموشن انتخاب یک بازی رایگان رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد افرادی که به دنبال خرید کنسول ایکس‌باکس وان هستند انتخاب‌های قابل توجه جدیدی دارند. علاوه بر پرموشن انتخاب یک بازی رایگان، امروز مایکروسافت از یک باندل ایکس‌باکس وان اس جدید با محوریت نسخه امسال سری Madden رونمایی کرد.

در حالیکه یک ماه تا عرضه بازی Madden NFL 18 باقی مانده است، مایکروسافت امروز جزئیات یک باندل جدید را منتشر کرد که هم‌زمان با عرضه بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این باندل حاوی یک کنسول ایکس‌باکس وان اس به همراه هارد ۵۰۰ گیگابایتی و یک نسخه دیجیتالی از بازی Madden 18 به قیمت ۲۷۹ دلار است. علاوه بر دو آیتم اصلی، شاهد یکسری امکانات تشویقی دیگر هم در این باندل هستیم: اشتراک یک ماهه سرویس Xbox Game Pass، اشتراک ۱۴ روزه ایکس‌باکس لایو گلد و یک کد تبلیغاتی که با فعالسازی آن در وب‌سایت NFLShop.com می‌توانید یک محصول با تخفیف ۲۰ درصدی سفارش دهید.

با توجه به قیمت ۲۷۹ دلاری، این باندل کمی ارزانتر از قیمت استاندارد فروشگاه‌ها برای ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایتی است که معادل با ۳۰۰ دلار بوده، اما گاه و بیگاه تا ۲۵۰ دلار هم تخفیف می‌خورد. با توجه به اینکه می‌توانید تا تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور)، هم‌زمان با تاریخ انتشار بازی Madden 18 این باندل را خریداری کنید، این انتخاب به خصوص برای طرفداران Madden مورد مناسبی محسوب می‌شود. این باندل در آمریکا، کانادا و مکزیک عرضه خواهد شد.

در صورتی‌که قصد دارید زودتر ایکس‌باکس وان بخرید، با خرید هر آیتمی که چهره تام بردی رویش باشد مشکل دارید یا اصلا به سری Madden علاقه ندارید، مایکروسافت یک پرموشون دیگر برای شما در نظر گرفته است. ایکس‌باکس وان اس به همراه هارد یک ترابایتی در حال حاضر به همراه یک بازی رایگان به انتخاب شما (حداکثر به قیمت ۶۰ دلار) به فروش می‌رسد و در صورتیکه کنسول را به صورت باندل خریداری کنید، باز هم امکان دسترسی به این بازی رایگان را خواهید داشت. این پرموشن از طریق فروشگاه‌های آمازون، Best Buy، Walmart، Target، GameStop و فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

البته در صورتی‌که قصد خرید ایکس‌باکس وان دارید بهتر است کنسول ایکس باکس وان ایکس را هم در نظر داشته باشید. این نسخه ارتقا یافته ایکس‌باکس وان هفتم نوامبر (۱۶ آبان) به قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود و گفته شده امکان پیش خرید آن‌ها به زودی فعال خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده