نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی NBA Playgrounds میزبان آپدیت جدیدی خواهد شد

استودیو سیبر اینتراکتیو اعلام کرد که بازی NBA Playgrounds به زودی آپدیتی را دریافت خواهد کرد که بازیکنان و سیستم ریباند جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد.

با استناد به آخرین اخبار بازی، توسعه‌دهنده‌ی بازی NBA Playgrounds یعنی استودیو سیبر اینتراکتیو از بروزرسانی جدیدی برای این بازی در آینده‌ی نزدیک خبر داد که محتویات تازه‌ای را در اختیار می‌گذارد.

این بروزرسانی که با نام Hot Update شناخته می‌شود، محتویات جدیدی را نظیر تعداد ۳۳ کاراکتر جدید قابل بازی، سیستم جدید ریباند، یک حالت سه امتیازی مسابقه‌ای و قابلیت دعوت دوستان به لابی‌ها، در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر تاریخ انتشار این آپدیت مشخص نیست، اما بر اساس اعلام استودیوی توسعه‌دهنده بازی، این بروزرسانی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین استودیو سیبر اینتراکتیو تریلر جدیدی را با هدف نمایش محتویات این بروزرسانی منتشر کرده است که در ادامه قابل مشاهده و دانلود است:

| |

مدتی قبل نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی NBA Playgrounds بروزرسانی جدیدی را دریافت کرد که قابلیت چند‌نفره‌ی آنلاین را در دسترس قرار داد. استودیو سیبر اینتراکتیو پیش از این اعلام کرده بود که بخش آنلاین این اثر با فاصله‌ی کوتاهی از زمان انتشار در دسترس خواهد بود، ولی آماده‌سازی این بسته‌ی الحاقی بیش از پیش‌بینی آنها زمان برد و این استودیو برای جبران این تاخیر اعلام کرد که یک نسخه‌ از بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را به صورت رایگان به کاربران نینتندو سوییچ بازی هدیه می‌کند.

بازی NBA Playgrounds در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (نهم می) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده