نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

سومین بسته الحاقی بازی NiOh برای پلی استیشن 4 تایید شد

سومین بسته الحاقی بازی NiOh برای پلی‌استیشن 4 تایید شده و تریلر داستانی و روند گیم‌پلی بسته الحاقی Defiant Honor بازی به نمایش درآمد.

امروز، کمپانی کویی تکمو در جدیدترین اخبار بازی، ویدیو طولانی از روند گیم‌پلی دومین بسته الحاقی داستانی بازی NiOh به نام Defiant Honor را به نمایش گذاشته و اخبار جدیدی پیرامون آینده بازی به اشتراک گذاشت.

گیم‌پلی این بسته الحاقی به صورت زنده توسط فومیهیکو یاسودا و یوساکِ هایاشی، کارگردانان بازی به نمایش درآمد و شما می‌توانید از زمان ۰۰:۲۰:۰۵ ویدیو پایین این بخش را تماشا کنید. گیم‌پلی بسته Defiant Honor با نمایش سلاح جدید تونفا در روند بازی آغاز شده و می‌توانید یکی از مراحل جدید NiOh را هم تماشا کنید. در پایان هم مبارزه‌ای با یوکیموری سانادِ (یکی از بزرگترین سامورایی‌ها و قهرمانان تاریخ ژاپن) به عنوان باس فایت این مرحله شاهد خواهیم بود. البته در صورتی که قصد اسپویل شدن داستان بازی را ندارید، بهتر است این قسمت را تماشا نکنید.

در پایان این برنامه (زمان ۰۱:۱۰:۵۰ ویدیو)، می‌توانیم تریلر جدید بسته Defiant Honor را هم تماشا کنیم که از نظر داستانی پایان جالبی دارد. همچنین در این برنامه تایید شد که مسابقات آنلاین بخش چندنفره بازی هم پنجم آگوست (۱۴ مرداد) در ژاپن توسط شبکه ESL و پلی‌استیشن پلاس برگزار خواهد شد.

علاوه بر موارد بالا، سومین و آخرین بسته الحاقی داستانی بازی هم توسط سازندگان تایید شده است. این بسته Genna Enbu نام داشته و فعلا هیچ اطلاعات دقیقی در موردش منتشر نشده است.

عبارت «ژننا انوبو» یا «صلح انوبو» به پایان دوره نزاع و جنگ داخلی ژاپن در دوره سنگوکو اشاره می‌کند که داستان بازی NiOh هم با محوریت همین دوره نوشته شده است. بدون شک سازندگان نام مناسبی برای آخرین بسته الحاقی بازی انتخاب کرده‌اند.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده، احتمالا این بسته الحاقی اتفاقاتی که برای ویلیام در جریان لشکرکشی تابستانی برای محاصره اوساکا رخ می‌دهد را روایت می‌کند (لشکرکشی زمستانی در بسته Defiant Honor به تصویر کشیده شده است). البته ممکن است سومین بسته بلافاصله به رویدادهای پس از دوره سنگوکو بپردازد که ژاپن تحت شوگون‌سالاری توکوگاوا در صلح به سر می‌برد و آغازگر دوره گننا می‌شود که از ژوئن ۱۶۱۵ تا فبریه ۱۶۲۴ پابرجا بود.

در پایان می‌توانید ویدیو مذکور را تماشا کنید. بسته الحاقی Defiant Honor بازی NiOh امروز به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده