نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر جدید فیفا 18 با محوریت مکانیزم جدید سانترها

چندی پیش، کانال رسمی فیفا 18، تریلر جدید این بازی با محوریت مکانیزم جدید سانترها را منتشر کرد.

زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید فیفا با نام فیفا ۱۸ باقی نمانده است و اوایل پاییز، علاقمندان به محبوب‌ترین ورزش دنیا، می‌توانند نسحه جدید فیفا را تجربه کنند. بر خلاف سال‌های گذشته، الکترونیک آرتز در انتشار اخبار مربوط به این بازی، کمی دیر عمل کرده است و هنوز اطلاعات کاملی از این بازی در دسترس نیست و فقط می‌دانیم که این نسخه، علاوه بر فصل جدید زندگی الکس هانتر، بازیکن‌های کلاسیک مانند رونالدو نازاریو و لو یاشین را نیز در خود دارد و به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا نمایشگاه گیمزکام 2017 منتظر بمانیم.

چند روز پیش، کانال ورزشی الکترونیک آرتز در یوتیوب، ویدیویی را به صورت خصوصی منتشر کرد که در آن می‌توانستیم با مکانیزم جدید سانترهای بازی آشنا شویم. رزولوشن این ویدیو، بسیار عجیب است و به نظر می‌رسد ویدیو برای دستگاه‌های موبایل ساخته شده است. با این حال می‌توانیم با تماشای ویدیو، با مکانیزم جدید سانترها در بازی فیفا 18 آشنا شویم. 

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

در نسخه جدید فیفا، شما می‌توانید به روش‌ها مختلفی توپ را از جناحین برای مهاجمین خود ارسال کنید. Searching Crosses، سانترهایی هستند که در هنگام حرکت، توپ را به جلوی مهاجم شما می‌اندازند. Whipped Crosses، سانترهایی هستند که توپ را به صورت آرام، به تیر دورتر ارسال می‌کنند. Lobbed Crosses، سانترهای قوسی شکلی هستند که با سرعت کم و قوس زیاد، برای مهاجم ارسال می‌شوند و سانترهای خطرناک یا Dangerous Crosses، سانترهای تند و تیزی هستند که مهاجم شما می‌تواند آنها را به راحتی گل کند. 

البته برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مکانیزم جدید سانترها، باید منتظر انتشار عمومی این تریلر بنشینیم. فیفا 18 قرار است در تاریخ ۷ مهر منتشر شود و نسخه نینتندو سوییچ این بازی، تفاوت‌هایی با نسخه‌های نسل هشتمی دیگر خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده