// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

توضیحات سازندگان بازی Cat Quest، پیرامون روند توسعه این پروژه

ویدیو جدید بازی Cat Quest، توضیحات سازندگان را پیرامون روند توسعه این بازی به نمایش می‌گذارد.

در میان اخبار بازی، استودیو جنتل‌بروز (The Gentlebros)، سازنده بازی Cat Quest،  ویدیویی جدید از این بازی دو‌بعدی و نقش‌آفرینی منتشر کرد که در آن سازندگان توضیحاتی در مورد روند توسعه این بازی می‌دهند. در این ویدیو سازندگان دلیل وارد شدن آنها به صنعت بازی‌سازی را توضیح دادند و از علایق خود برای ساخت بازی با محوریت گربه بیان کردند.

در این بازی کاربران سفر خود را به عنوان یک گربه شروع می‌کنند و به جنگ با گربه شیطانی می‌روند تا بتوانند آن را شکست دهند. شخصیت منفی این بازی خواهر شما را ربوده است و از آن بدتر دنیای آرام شما را که Felingard نام دارد، به آشوب کشیده است. وظیفه شما این است که خودتان را قوی‌ کنید و با چهره شیطانی روبرو شوید و با نابود کردن آن، دنیای خود را به آرامش برگردانید.

بازی Cat Quest قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (۸ آگوست) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. همچنین سازندگان خاطر نشان کردند که تا انتهای سال جاری میلادی این بازی برای پلی‌استیشن 4 و نینتدو سوییچ نیز پورت خواهد شد. گفتنی است که سازندگان هنوز اشاره‌ای به نسخه موبایل این بازی نکرده‌اند ولی باز احتمال می‌روند که در آینده این بازی به اندروید و آیفون نیز راه پیدا کند.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم یا وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید. همچنین در ادامه نیز می‌توانید نگاهی به ویدیو جدید بیاندزید که در آن سازندگان از روند توسعه این بازی سخن می‌گویند.

| د |

تریلر بازی Cat Quest را می‌توانید در مطلبی دیگر در زومجی تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده