// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تصاویری از بازی Code Vein با محوریت کاراکترها و باس‌ ها منتشر شد

کمپانی باندای نامکو با انتشار تصاویری از بازی Code Vein کاراکتر‌های این بازی را به همراه باس‌های آن نشان داد.

در میان اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تصاویری از پروژه جدید خود یعنی بازی Code Vein که در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده است، منتشر کرد. تصاویر جدید، کاراکترهای این بازی را نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از آنها کمک بگیرند. ما همچنین می‌توانیم نگاهی به باس‌های بزرگ این بازی بیندازیم که بازیکنان در حین پیشروی، با آنها مواجه می‌شوند.

خط داستانی این بازی در دنیایی فاسد و تاریک اتفاق می‌افتد که سراسر آن را دشمنان و باس‌های غول‌پیکر فرا گرفته است. این بازی کاربران را در نقش یک Revenant در دنیای خود رها می‌کند؛ نژاد خون‌آشامی که خاطرات خود را در قبال قدرت مبادله کرده است. بازیکنان، همراه خود را از Vein مشخص می‌کنند؛ جامعه‌ای مخفی که تمامی‌ Revenantها در آن حضور دارند و با به اشتراک‌گذاری قدرت‌های خود، سفرشان را در دنیای این بازی شروع می‌کنند و به جنگ با هیولا‌ها می‌روند.

تصاویر اخیر، دو کاراکتر این بازی را که قرار است شما را همراهی کنند نشان می‌دهد که میا کارنشتاین و یاکومو شینونومه نام دارند. میا یک جنگجوی سرگردان است با استفاده از سلاح خود از دور به دشمنانش حمله می‌کند. در آن طرف، سازندگان از یاکومو به عنوان یک فرد وفادار یاد می‌کنند که دوست‌داشتنی و در عین حال یک مبارز ماهر است. همان‌طور که در بالا اشاره شد، تصاویر جدید صحنه‌هایی از باس‌های این بازی را نیز نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

Code Vein

مسئولیت ساخت این بازی را استودیو باندای نامکو بر عهده گرفته است؛ استودیویی که در کارنامه کاری آن سری بازی‌های God Eater دیده می‌شود. تریلر این بازی در کنفرانس خبری مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد که دنیای آن را با گیم‌پلی Dark Souls-مانندش به نمایش گذاشت.

بازی Code Vein قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. همچنین این بازی با بهبودهایی که هنوز به آنها اشاره نشده روی کنسول ایکس باکس وان ایکس قابل بازی خواهد بود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده