نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

انتشار پوستر کامیک کان فیلم Ant-Man and the Wasp

مارول پوستر کامیک کان سن دیگو فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را رسما منتشر کرد.

اندی پارک، از مارول استودیو اخیرا پوستر رسمی کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ فیلم Ant-Man and the Wasp را رسما منتشر کرده است. او اخیرا تصویری را در توییتر شخصی خود به اشتراک گذاشته که یک پوستر مفهومی از این فیلم مورد انتظار است. در این پوستر که اختصاصی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو است، شخصیت اسکات لنگ را مشاهده می‌کنیم که به جاینت من تبدیل شده و شخصیت واسپ نیز در اطراف او در حال پرواز و کمک به مرد مورچه‌ای برای مبارزه با دشمنان است. این تصویر نمای جدیدی از لباس جدید واسپ را ارائه می‌کند و همچنین اشاره‌ای به تبدیل شدن دوباره اسکات لنگ به جاینت در این فیلم دارد. علاوه بر اسکات لنگ و هوپ ون دین، در این تصویر مفهومی شاهد حضور دو شخصیت هنک پیم و لوئیز نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp Poster

علاوه بر این پوستر مفهومی، تصویر مفهومی جدیدی نیز از فیلم Ant-Man and the Wasp در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ منتشر شده است. در این پوستر شخصیت انت من را در کنار واسپ مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

در پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، این کمپانی فهرست بازیگران اصلی فیلم Ant-Man and the Wasp را رسما منتشر کرد. پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ) و لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp به‌زودی آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده