نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

شبکه اجتماعی و فروشگاه بازی آریو به صورت رسمی آغاز به کار کرد

از اول مرداد و همزمان با نمایشگاه الکامپ، شبکه اجتماعی و فروشگاه بازی آریو به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در جریان نمایشگاه TGC 2017 بود که پروژه آریو که یک شبکه اجتماعی و فروشگاه بازی است، معرفی شد و به صورت محدود در دسترس قرار گرفت. حال از اول مرداد و همزمان با نمایشگاه الکامپ تهران، آریو به صورت رسمی آغاز به کار کرد و در دسترس عموم قرار گرفت. 

آریو یک فروشگاه و شبکه اجتماعی مخصوص گیمر‌ها است که مخاطب آن تمام افرادی هستند که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مندند یا در این زمینه فعالیت دارند. آریو همچنین یک شبکه اجتماعی مخصوص گیمر‌ها است که در آن گیمر‌ها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین آریو روی اندروید و پی‌سی فروشگاه نیز دارد و بازی‌های اندروید ایرانی از آن قابل خرید خواهند بود. آریو قرارداد همکاری با تعدادی بازیساز خارجی نیز امضا کرده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که تمامی بازی‌هایی که از طریق آریو قابل خرید خواهند بود، با مجوز رسمی ناشر آن‌ها منتشر می‌شوند و از قانون کپی‌رایت پیروی خواهند کرد. 

آریو در مقطع فعلی تنها برای پی‌سی و اندروید در دسترس خواهد بود و قرار است در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۷، برای iOS و مک نیز در دسترس قرار بگیرد. طبق گفته مدیران آریو، این پلتفرم فعلا قصد کسب درآمد از طریق بازی‌های پی‌سی را ندارد و هدفش بیش‌تر حمایت از بازیسازانی است که برای این پلتفرم بازی می‌سازند؛ به طوری که بازی‌های پی‌سی روی آریو به نوعی نشان داده می‌شوند تا کاربران با آن‌ها آشنا و برای خرید‌شان ترغیب شوند. همچنین یکی از ویژگی‌های نسخه اندروید آریو، این است که مخاطبین آن می‌توانند به شکلی خلاقانه در آن امتیاز کسب کنند. با انجام فعالیت‌های مختلف، شما می‌توانید امتیاز خود را بالاتر ببرید و هرچه امتیاز شما بالاتر رود، شانس شما در قرعه‌کشی جوایز هفتگی و ماهیانه آریو، بیشتر می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده