نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا

نماوا، یک سرویس استریمینگ آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که توسط آن می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی را تماشا کنید.

تماشای آنلاین فیلم و سریال تا همین چند سال پیش تنها یک رؤیا برای کاربران ایرانی بود اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر سرعت اینترنت و همچنین ارزان‌تر شدن هزینه‌ ترافیک، استریم یا تماشای آنلاین ویدیو امکان‌پذیر شده است و محتویات ویدیویی روزبه‌روز سهم بیش‌تری را از ترافیک مصرفی کاربران به خود اختصاص می‌دهند. ارائه‌ محتویات ویدیویی آنلاین که از سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه و پخش آنلاین برنامه‌های صدا و سیما آغاز شده بود، اکنون مدتی است که به یک پله بالاتر رسیده و آرشیوی آنلاین برای تماشای فیلم و سریال را نیز در بر گرفته است. وب‌سایت «نماوا» سرویسی آنلاین برای پخش فیلم و سریال به‌صورت آنلاین است که توسط آن به مجموعه‌ای از سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی (به‌صورت دوبله‌) دسترسی خواهید داشت.

در نماوا به چه چیز دسترسی خواهید داشت؟
Namava / نماوا

شما در وب‌سایت «نماوا» به مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستند‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی (با دوبله‌ فارسی) دسترسی خواهید داشت. تمام آثار موجود در نماوا با کیفیت 720p یا 1080p در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این سرویس به‌صورت هوشمند و خودکار با سرعت اینترنت شما هماهنگ می‌شود و پخش بدون وقفه‌ فیلم‌ها را برای شما ممکن خواهد کرد. علاوه بر بخش ویدیویی، بخش بلاگ نماوا نیز مطالبی همچون نقد و بررسی فیلم‌ها، اخبار روز دنیای سینما و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

حق اشتراک

عضویت در سایت نماوا رایگان است اما برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و دیگر محتویات، باید حق اشتراک پرداخت کنید. در حال حاضر شما با پرداخت دوازده هزار تومان می‌توانید به مدت ۳۰ روز به محتوای این سایت دسترسی کامل داشته باشید و هر زمان که مایل بودید به تماشای آنلاین فیلم یا سریال مورد علاقه‌ی خود بنشینید. این حق اشتراک تنها جهت دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های سایت پرداخت می‌شود و هزینه‌ حجم و ترافیکی که بابت تماشای محتویات نماوا مصرف می‌کنید بر عهده‌ی خود شما خواهد بود.

ترافیک رایگان برای مشترکین اینترنت شاتل، آسیاتک، های‌وب و پیشگامان

اگر مشترک اینترنت شاتل، آسیاتک، های‌وب یا پیشگامان هستید «نماوا» یک ویژگی منحصربه‌فرد برای شما دارد. کاربرانی که اینترنت خود را از این شرکت‌ها تهیه کرده‌اند، امکان تماشای محتویات سایت «نماوا» بدون کاسته شدن حتی یک مگابایت از ترافیک حجمی برایشان میسر شده است. به بیان ساده‌تر اگر از سرویس‌های حجمی این شرکت ها استفاده می‌کنید ترافیک مصرفی از سایت «نماوا» برای مدت محدودی در فاکتور شما محسوب نمی‌شود و از حجم باقی‌مانده‌ی ترافیک شما کم نخواهد شد.

انتشار اپلیکیشن برای موبایل و تلویزیون

«نماوا» علاوه بر آنکه به‌صورت یک سرویس تحت وب در اختیار کاربران قرار گرفته است، اقدام به انتشار اپلیکیشن‌های اختصاصی خود نیز کرده است و شما علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید از اپلیکیشن اندروید، iOS و اپلیکیشنی که برای تلویزیون‌های هوشمند ساخته شده است نیز برای تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده کنید.

لذت تماشای آسان و بدون وقفه

قابلیت مفیدی که در «نماوا» وجود دارد، تنظیم هوشمند کیفیت فیلم‌ها بر اساس سرعت اینترنت کاربر است. این امر باعث خواهد شد فارغ از سرعت اینترنتی که در اختیار دارید، بدون ایجاد شدن توقف‌های چندثانیه‌ای برای بارگذاری ویدیو بتوانید فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و از تماشای بدون وقفه‌ی آن لذت ببرید.

دوبله بودن تمام آثار و دوبله‌های اختصاصی

یکی از ویژگی‌های خوب «نماوا» دوبله بودن تمام آثار موجود در آن است. بهترین مستندها، فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هم‌اکنون با دوبله‌ی فارسی در «نماوا» وجود دارند و شما می‌توانید به‌سادگی از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این تیم «نماوا» به‌صورت اختصاصی نیز برخی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید را دوبله می‌کند که برای مثال می‌توان به سریال زیبای Person Of Interest یا Blacklist اشاره کرد که به‌طور اختصاصی و با بهره‌گیری از بهترین گویندگان ایران در حال دوبلاژ است و چندین فصل از این دو سریال در نماوا منتشر شده است. ضمن اینکه سریال‌های جذاب و پرطرفدار دیگری نیز در حال آماده‌سازی و دوبله از طرف تیم نماوا هستند که به‌زودی پخش آنها آغاز خواهد شد.

حقوق صاحب اثر و آثار موجود در بازار

به نقل از اطلاعات درج‌شده در «نماوا» حقوق صاحبان اثر تمامی فیلم‌های ایرانی، خارجی، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و مستندهای موجود در آرشیو این سایت، به‌صورت کاملاً قانونی خریداری شده‌اند و شما با خرید اشتراک از نماوا و دسترسی به این محتویات، در واقع به‌نوعی از صاحبان اثر نیز حمایت کرده‌اید. آثار خریداری‌شده تنها قابلیت پخش آنلاین را خواهند داشت و برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، امکان دانلود آن‌ها وجود ندارد.

پروفایل جامع و اختصاصی برای هر فیلم

Namava / نماوا

تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در «نماوا» وجود دارند، یک پروفایل جامع دارند. صفحه‌ هر فیلم شامل اطلاعات جامعی همچون نام کارگردان، نویسنده، بازیگران، سال ساخت، ژانر، امتیاز IMDB، کاور و همچنین اسکرین‌شات‌هایی از لحظات فیلم است که در کنار آن توضیحاتی فارسی در رابطه با داستان آن نیز درج شده است. نکته‌ مفیدی که در این بخش وجود دارد لینک شدن بازیگرها، کارگردان و نویسنده‌ اثر است؛ به این معنا که با کلیک روی نام کارگردان، می‌توانید فیلم‌های دیگری را که از آن کارگردان در «نماوا» موجود است، مشاهده کنید.

جستجو بر اساس بازیگران

Namava / نماوا

در منوی بالای «نماوا» و در شاخه‌ «فیلم» گزینه‌‌ای با عنوان ستارگان وجود دارد که با کلیک روی آن به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که عکس و نام بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی نام هر بازیگر، می‌توانید به تمام فیلم‌هایی که از آن شخص در «نماوا» موجود است دسترسی داشته باشید. برای مثال اگر عاشق جیم کری هستید می‌توانید در این صفحه او را پیدا کنید و با کلیک روی نام وی، به فیلم‌های او دسترسی پیدا کنید.

نماوا برای کودکان

Namava / نماوا

بخش مخصوص به کودکان نیز با انیمیشن‌های جذاب و جدید آماده به کار است و کودکان شما می‌توانند با مراجعه به این بخش، هر کارتونی را که دوست دارند، به‌صورت آنلاین تماشا کنند. آثار موجود در این بخش بسیار کامل و منتخب از بین محبوب‌ترین انیمیشن‌ها هستند. البته اگر از اینترنت حجمی استفاده می‌کنید باید دسترسی کودکان خود به سایت یا اپ نماوا را کنترل کنید؛ در غیر این صورت ممکن است یک‌ روزه ترافیک اینترنت شما را تمام کنند.

ورود به وب‌سایت | دانلود اپلیکیشن اندروید | دانلود اپلیکیشن تلویزیون اندروید | دانلود اپلیکیشن iOS

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع نماوا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده