// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بتای بازی Destiny 2 تمدید شد

استودیو بانجی با انتشار یک توییت اعلام کرد که مدت زمانی بتای بازی Destiny 2 افزایش یافته است.

بتای بازی Destiny 2 قرار بود تا روز دوشنبه (به وقت ایران) بیشتر نباشد ولی استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، در جریان یک توییت اعلام کرد که علاقه‌مندان تا ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت PT روز سه‌شنبه ۳ مرداد (ساعت ۵:۳۰ صبح روز چهارشنبه چهار مرداد ماه به وقت ایران) می‌توانند به تجربه‌ی بتای بازی بپردازند. طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، این تمدید به دلیل آزمایش بیشتر سرورهای بازی صورت گرفته است.

استودیو بانجی در این باره می‌گوید:

بتای بازی Destiny 2 تا تاریخ سه‌شنبه سه مرداد ماه برای آزمایش بیشتر سرورهای بازی تمدید شد. انتظار داریم این آزمایش و بتا تا ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت PDT به اتمام برسد.

بتای بازی Destiny 2 از تاریخ ۳۰ تیرماه برای تمامی بازیکنان آزاد شد و گوشه‌ای از بخش داستانی و چند نفره‌ی بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به دانلود بتای بازی، به مرحله‌ی The Homecoming بخش داستانی، که در واقع مرحله‌ی آغازین بازی است، دسترسی داشتند و در کنار آن، حالت The Inverted Spire نیز در اختیار کاربران قرار داده شده بود. ظاهرا این حالت، یک مد سه نفره است که در نقشه‌ی قلعه‌ی Vex در دسترس قرار گرفته است.

بازی تیراندازی اول شخص Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دو آبان ماه (۲۴ اکتبر) برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده