نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

انتشار تریلر جدید سریال The Gifted

مارول و کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی را از سریال استعداد (The Gifted) منتشر کردند.

در حاشیه پنل مشترک بخش تلویزیونی مارول و کمپانی فاکس قرن بیستم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، دومین تریلر سریال The Gifted منتشر شد. این تریلر حاوی تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار از دنیای مردان ایکس (X-Men) است و نمای بهتر و جدیدتری را از این سریال ارائه می‌دهد. در این تریلر مشخص می‌شود که رید استراکر در حال همکاری با گروه مخفی میوتنت‌ها بوده و از توانایی دختر و پسرش نیز خبر داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در تصاویر جدید سریال The Gifted شاهد این هستیم که خانواده استراکر که شامل رید با بازی استیون مویر، کیتلین با بازی امی اکر، لورن با بازی ناتالی آلین لیند و اندی با بازی پرسی هینس وایت می‌شود، به گروه میوتنت‌ها که شامل شخصیت بلینک با بازی جیمی چانگ، پولاریس با بازی اما دومونت، تاندربرد با بازی بلر ردفورد و اکلیپس با بازی شان تیل می‌شود، پیوسته‌اند و در حال فرار از دست نیروهای دولتی هستند. کار ساخت سریال The Gifted بر عهده مت نیکس است و برایان سینگر نیز کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است.

همچنین مارول و فاکس قرن بیستم تایید و اعلام کردند که سریال The Gifted بخشی از دنیای سینمایی X-Men نیست و اتفاقات این سریال خارج از این دنیای سینمایی جریان دارد. بدین ترتیب قرار نیست شاهد حضور هیچ یک از شخصیت‌های فیلم‌های X-Men در این سریال باشیم. همچنین هیچ ارتباطی بین این سریال و سریال Legion (لژیون)، اولین همکاری مشترک مارول و فاکس که از شبکه FX پخش می‌شود، نیز وجود ندارد.

پخش هفتگی فصل اول سریال The Gifted از تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال تایید و اعلام نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده