نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰

اولین تریلر Aquaman به طور رسمی در کامیک کان به نمایش درآمد

کمپانی برادران وارنر در مراسم کامیک کان سن دیگو امروز، برای اولین بار تریلر فیلم Aquaman را با هنرنمایی جیسون موموآ در نقش آرتور کری به نمایش درآورد.

دنیای سینمایی DC بهار سال گذشته با اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن (Batman V Superman) اثر زک اسنایدر موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و فروش خوبی داشت. به دنبال فیلم مرد فولادی (Man of Steel)، ما در فیلم Batman V Superman شاهد بازگشت سوپرمن با بازی هنری کاویل و همچنین معرفی بتمن با بازی بن افلک و واندر وومن با بازی گل گدوت بودیم. در کنار این شخصیت، ما شاهد هنرنمایی کوتاهی از آرتور کری/آکوامن با بازی جیسون موموآ، ویکتور استون/سایبورگ با بازی ری فیشر و بری آلن/فلش با بازی ازرا میلر بودیم.

زمانی که سال گذشته کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی DC این شخصیت‌ها را به طور رسمی برای این فیلم معرفی کرد، همه متوجه شدند که این شخصیت‌ها فقط در فیلم لیگ عدالت اسنایدر حضور نخواهند داشت، بلکه استودیو و کمپانی قصد دارد برای هر کدام از آنها فیلم اختصاصی و جداگانه‌ای ترتیب دهد و اکران کند. تا به امروز تنها فیلم واندر وومن توسط پتی جنکینز اکران شده و ما منتظریم تا ببینیم که آیا فیلم سایبورگ و فلش هم به مرحله اکران خواهد رسید یا خیر. با این حال، اوایل امسال فیلمبرداری فیلم آکوامن توسط جیمز وان آغاز شد و دنیای DC طوری تدارک دیده که ما در سال ۲۰۱۸ شاهد اکران این فیلم باشیم. بنابراین طرفداران از همین امروز می‌توانند برای فیلم اختصاصی پادشاه آتلانتیس هیجان‌زده باشند؛ زیرا تریلر این فیلم به طور رسمی امروز به نمایش درآمد.

اگرچه پنل DC و وارنر تمامی تمرکز و وقت خود را روی فیلم Justice League گذاشته بودند (که کاملا قابل درک است؛ زیرا این فیلم اواخر امسال روی پرده‌ سینماها اکران خواهد شد)‌، اما در این میان، تریلر رسمی آکوامن اثر وان هم به نمایش درآمد؛ البته به صورت اختصاصی فقط برای افرادی که در سالن H حضور داشتند.

براساس گزارش‌های افرادی که در سالن H حضور داشتند، تریلر فیلم آکوامن ابتدا با دو ماهیگیر روی یک قایق کوچک آغاز می‌شود. زمانی که آنها تور خود را می‌اندازند، چیزی به تور گیر می‌کند. آن، هرچه که هست، آن‌قدر تور را می‌کشد که در نهایت بعد از اینکه قایق را در دریا حسابی به دنبال خود می‌کشاند، قلاب را هم از دست ماهیگیرها درمی‌آورد. در زیر آب ما شاهد غرق شدن قایق در اقیانوس هستیم و پس از آن دوربین به زیر سطح اقیانوس می‌رود و از یک زیر‌دریایی فیلم می‌گیرد که شباهت زیادی با سفره ماهی دارد و همچنین ما ارتشی را در زیر اقیانوس می‌بینیم. موموآ در پنل خود اعلام کرده که آن ارتش متعلق به برادرش ارباب اقیانوس (Ocean Master) پاتریک ویلسون است. در صحنه‌ی بعدی فیلم ما آکوامن را روی یک کشتی غرق‌شده می‌بینیم. بعد رو به دوربین می‌گوید: «شما نمی‌خواهید در این‌باره صحبت کنید درست است؟ من هم همین‌طور» او سلاح‌اش را درمی‌آورد و به دوربین حمله می‌کند. در این صحنه، تریلر کامیک کان به پایان می‌رسد.

Aquaman

قطعا طرفدارانی که قادر به شرکت در مراسم کامیک کان نبودند، از اینکه این تریلر به صورت آنلاین منتشر نخواهد شد خیلی ناراحت می‌شوند. البته از طرف دیگر، کسانی که در صف سالن H منتظر بودند مستحق دیدن ویدیوی خاصی مانند این تریلر هستند. همان‌طور که ما بازخورد فیلم واندر وومن جنکینز و فروش و محبوبیت آن را در میان مردم دیدیم، درمی‌یابیم که طرفداران هیجان خیلی زیادی برای دیدن فیلم مستقل هر کدام از اعضای لیگ عدالت دارند.

با استعدادی که ما از وان به عنوان کارگردان و موموآ به عنوان بازیگر سراغ داریم و با آنچه از ایفای نقش موموآ به عنوان پادشاه آتلانتیس در فیلم بتمن علیه سوپرمن و هنرنمایی‌اش در تریلر فیلم لیگ عدالت دیدیم، منتظر بودن برای این فیلم واقعا سخت است و بینندگان فیلم و طرفداران فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی از هم‌اکنون همهمه‌های خیلی خوب و مثبتی را در میان خودشان به راه انداخته‌اند. زمانی که برادران وارنر تیزری را به طور رسمی در میان عموم به نمایش درمی‌آورد، قطعا هیجان طرفداران برای آن فیلم خیلی بیشتر از قبل خواهد شد.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam! برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است

نظر شما درباره فیلم آکوامن و این شخصیت چیست؟


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده