// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

بازی Figment برای نینتندو سوییچ نیز تایید شد

بازی ماجراجوی و موسیقی-محور Figment که برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست توسعه بود برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

بازی Figment یک اثر ماجراجویی است که با محیط‌های رنگارنگ و گیم‌پلی موسیقی-محور طراحی شده است. بازی مذکور پیش‌تر برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی معرفی شده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی،‌ استودیو بدتایم دیجیتال گیمز (Bedtime Digital Games) اعلام کرد که این بازی قرار است برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

سازندگان در توضیحاتی از این بازی نوشتند:

Figment یک بازی اکشن، ماجراجویی و موسیقی-محور است که وقایع آن در دنیایی در ذهن انسان اتفاق می‌افتد؛ جایی غریب و محیطی سورئال که سراسر آن را خاطرات، تفکرات عمیق و نیاز‌های یک فرد در بر گرفته است و صدا‌هایی در آن به گوش می‌خورد.

در این بازی کاربران در نقش شخصیتی به نام داستی حضور پیدا می‌کنند که سفر خود را در ذهن یک انسان آغاز می‌کند و در آن با حل کردن معماها با کابوس نیز مواجه می‌شوند؛ دشمنانی که از قضا به آواز خواندن نیز می‌پردازند. شما علاوه بر حل کردن معما‌ها باید به جنگ با کابوس‌ها نیز بروید. دنیای این بازی به طور هنری و دستی طراحی شده است و شما با کسب امتیازات سفر خود را با نغمه‌های موسیقی شروع می‌کنید. ذهنی که در آن حضور دارید سالیان سال را به آرامی پشت سر گذاشته است؛ اما حال همه چیز تغییر کرده و تفکرات منفی شروع به رخنه به آن ذهن کرده‌ است و موجودات کابوس‌وار با گسترش پیدا کردن، سراسر ذهن آن را فرا گرفته‌اند. تنها امید این ذهن، شخصیت بدخلق ما یعنی داستی است؛ شخصیتی که سابقا در نقش «شجاعت» در ذهن حضور پیدا کرده بود و حال تصمیم گرفته است که مسئولیت گذشته خود را دوباره در دست بگیرد و با ترس‌های آن ذهن روبه‌رو شود.

بازی Figment در تاریخ نامشخصی از سپتامبر (شهریور-مهرماه) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد و در ادامه به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز راه پیدا خواهد کرد. استودیو بدتایم دیجیتال گیمز اعلام کرد که نسخه سوییچ این بازی در انتهای سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، نگاهی به دنیای این بازی بیندازید و با یکی از شخصیت‌های منفی آن که آواز می‌خواند آشنا شوید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده