نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

عنوان رسمی فصل هفتم American Horror Story مشخص شد

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، عنوان رسمی فصل هفتم مجموعه‌ی تلویزیونی ترسناک و محبوب American Horror Story اعلام شد.

معمولاً طرفداران مجموعه‌ی تلویزیونی ترسناک و محبوب American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) با مشخص شدن عنوان رسمی هر فصل از این مجموعه، روایت کلی آن فصل را تا حدودی حدس می‌زنند. در مورد شش فصل قبلی که این‌طور بوده است و حال گویا در فصل جدید هم سازندگان همین منوال را در پیش گرفته‌اند. عنوان فصل اول Murder House (خانه قتل - ۲۰۱۱) بود، فصل دوم Asylum (آسایشگاه روانی - ۲۰۱۲)، فصل سوم Coven (محفل - ۲۰۱۳)، فصل چهارم Freak Show (نمایش عجیب‌وغریب - ۲۰۱۴)، فصل پنجم Hotel (هتل - ۲۰۱۵) و فصل ششم با عنوان Roanoke (رونوک - ۲۰۱۶) پخش شد.    

نام فصل جدید این مجموعه‌ی تلویزیونی، American Horror Story: Cult (داستان ترسناک آمریکایی: فرقه) خواهد بود و اتفاقات این فصل به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا توجه خواهد داشت. البته مثل همیشه هسته‌ی مرکزی داستان بر اساس حوادث ماورالطبیعه خواهد بود و اتفاقات کمپین‌های انتخاباتی نقشی فرعی در داستان خواهد داشت.   

عنوان این فصل در رویداد سالیانه Comic-Con شهر سن دیگو به صورت رسمی اعلام شد. ویدئویی یک دقیقه‌ای از فصل هفتم از طریق انداختن نور پروژکتور روی فواره آب دریاچه محل نمایشگاه به نمایش درآمد. مطمئناً کسانی که از Coulrophobia (دلقک‌هراسی) رنج می‌برند اصلاً از دیدن ویدئوی به نمایش درآمده خوشحال نیستند! برخلاف فصل چهارم این مجموعه‌ی تلویزیونی، American Horror Story: Freak Show که تنها حضور Twisty the Clown دلهره‌آور بود، در این نمایش کوتاه تعداد نسبتاً زیاد دلقک‌ها هراس‌انگیز جلوه می‌کند. به نظر دلقک‌های جدید به ترسناکی و خطرناکی Twisty the Clown نباشند، ولی خب نمی‌توان هم گفت همچون دلقک‌های سیرک قصد خنداندن کسی را داشته باشند! البته خبر بدتری هم وجود دارد و آن این است که اشاره‌هایی هم به حضور Twisty the Clown در فصل جدید شده است و مطمئناً حضور وی در کنار این تعداد دلقک، اصلاً نشانه‌ی خوبی نخواهد بود. دلقک‌های این ویدئو جمله‌های زیر را تکرار می‌کنند:      

احساس تنهایی می‌کنید؟ فکر می‌کنید هیچ‌کس شما را درک نمی‌کند؟ برخی از مردم حالتان را بد می‌کنند؟ می‌ترسید؟ ما می‌توانیم رهایتان کنیم. ما شما را قوی خواهیم ساخت. ما شما را می‌خواهیم.

American-Horror-Story-Hotel-TV-Series-

فصل هفتم سریال American Horror Story قرار است ۵ سپتامبر (۱۴ شهریورماه ۱۳۹۶) از شبکه‌ FX پخش شود. در فصل جدید نیز رایان مورفی، سازنده‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی، تعدادی از بازیگران فصل‌های قبلی را برای همکاری مجدد انتخاب کرده است. سارا پولسن، ایوان پیترز، آدینا پورتر و شین جکسون حضورشان در این فصل قطعی شده است. لیندا دانم نیز به تازگی به گروه بازیگران فصل هفتم این مجموعه پیوسته است. امکان اضافه شدن نام بیلی لورد، بازیگر مجموعه‌ی تلویزیونی Scream Queens (ملکه‌های جیغ - ۲۰۱۵) نیز به این لیست وجود دارد. از دیگر بازیگران جدید فصل هفتم این مجموعه‌ی تلویزیونی می‌توان به بیلی ایچنر و کالتن هاینز اشاره کرد.  

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از شخصیت‌های فصل هفتم مجموعه‌ی تلویزیونی American Horror Story به بیرون درز نکرده است، ولی می‌دانیم که شخصیت ایچنر به نوعی وارد زندگی پولسن خواهد شد. به نظر می‌رسد با توجه به حضور وی در تمام قسمت‌های فصل هفتم و کشته نشدن وی، پایان دردناکی برای او در نظر گرفته شده است!

لازم به ذکر است صحبت‌هایی از فصل هشتم و نهم هم شده است، ولی شبکه FX تاریخی برای پخش فصل هشتم و نهم مجموعه‌ی تلویزیونی American Horror Story اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این دو فصل به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به روی آنتن بروند.

گفتنی است مجموعه‌ی تلویزیونی American Horror Story تاکنون ۱۵ جایزه امی دریافت کرده است که یک رکورد در بین سریال‌های شبکه FX محسوب می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده