// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

مانیتور گیمینگ و ارزان قیمت ایسوس معرفی شد

ایسوس نمایشگری گیمینگ، مقرون به صرفه و 4K را با نام VP28UQG معرفی کرد.

کمپانی ایسوس نمایشگر دیگری را به طرفداران‌اش معرفی کرده است. نمایشگر جدید و گیمینگ ایسوس، VP28UQG نام دارد که با قیمتی مناسب، از فناوری FreeSync و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. کلمه‌های «مقرون به صرفه» و «نمایشگر گیمینگ» رابطه‌ی مستقیمی با نمایشگرهای هزار دلاری موجود در بازار ندارند؛ اما بخشی از سیاست ایسوس، دسترسی عموم کاربران به محصولات گیمینگ است و برای نیل به این هدف، روی همکاری شرکای تجاری خود حساب کرده است.

ایسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه‌ی نمایشگرهای گیمینگ، برای کاهش هزینه در این محصول، از پنل TN بهره برده است. این پنل نسبت به پنل‌های گران قیمت IPS، زاویه‌ی دید و طیف رنگی محدودی دارد؛ اما به طور ذاتی زمان پاسخ‌گویی سریع‌تری دارد که باعث می‌شود به عنوان یک نمایشگر گیمینگ، بسیار ایده‌آل باشد.

Asus VP28UQG

ویژگی‌های مانیتور ASUS VP28UQG

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، VP28UQG نمایشگری ۲۸ اینچی با پنل TN است. زمان پاسخ‌گویی آن، یک میلی‌ثانیه است و از حداکثر رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ از طریق HDMI 2.0 یا DisplayPort 1.2 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر VP28UQG به امکانات گیمینگ داخلی از جمله نشان‌گر هدف، شمارنده‌ی فریم، تنظیمات نمایش و HUD روی صفحه‌نمایش، مجهز شده است. این امکانات در واقع نوعی تقلب کردن محسوب می‌شود. به عنوان مثال، نشانگر هدف بدون نیاز به دوربین اسلحه، امکان هدف‌گیری را برای گیمر فراهم می‌کند.

ایسوس برای جلوگیری از خستگی چشم، از فناوری کاهش نور آبی استفاده کرده است. این فناوری، اثرات مضر مربوط به بازی کردن در طولانی مدت را کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند به طور مستقیم از طریق منوی نمایشگر، میزان تأثیر آن را از بین پنج سطح مختلف انتخاب کنند.

Asus VP28UQG

قیمت و تاریخ عرضه

مانیتور VP28UQG ایسوس به زودی و در ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. ایسوس هنوز قیمت رسمی را اعلام نکرده است، اما انتطار می‌رود کمتر از ۴۰۰ دلار باشد. این‌طور به نظر می‌رسد که ASUS VP27UQG اساسا نسخه‌ای جایگزین برای مدل MG28UQ است که با قیمت حدود ۴۰۰ دلار در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات کامل، از وب‌سایت رسمی این محصول بازدید کنید. 

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور گیمینگ ال جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

مشاهده فهرست مانیتورها


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده