نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

فهرست بازیگران اصلی فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شد

کمپانی مارول فهرست بازیگران اصلی فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را رسما منتشر کرد.

پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ بامداد امروز برگزار شد و در طی آن مارول استودیو اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آینده خود منتشر کرد. فیلم Ant-Man and the Wasp یکی از این فیلم‌ها بود که سرانجام فهرست رسمی بازیگران اصلی این فیلم اعلام و منتشر شد. در فهرست کامل بازیگران این فیلم، شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز هستیم و همچنین نقش تمام بازیگران جدید این فیلم نیز اعلام شده است. میشل فایفر برای بازی در نقش جنت ون دین (واسپ) و لارنس فیشبرن برای بازی در نقش دکتر بیل فاستر، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp اضافه شده‌اند. جنت ون دین در دنیای کامیک واسپ اصلی است، اما در این فیلم دخترش هوپ نقش واسپ را بر عهده خواهد داشت.

michelle pfieffer and lawrence fishbourne

همچنین والتون گوگینس که اخیرا به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp اضافه شده است، قرار است نقش سانی بچ را در این فیلم بازی کند. علاوه بر این، هانا جان کامن که حضورش در خرداد امسال در این فیلم تایید شده بود، قرار است نقش شرور و منفی گوست را در این فیلم بازی کند. در فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، هیلی لویت نقش جنت ون دین را بر عهده داشت. با این حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در پنل این کمپانی گفت که انتخاب فایفر برای این نقش، یک انتخاب رویایی بوده است. سانی بچ که نقش او را قرار است گوگینس بازی کند، یک شخصیت شرور و منفی در دنیای کامیک است.

سانی بچ رئیس کمپانی اسلحه سازی اوبادیا استین است و در اصل به عنوان دشمن شخصیت آیرون من در کامیک این شخصیت معرفی شد. در دنیای کامیک، زمانی که تونی استارک اعلام کرد که آیرون من است، دولت آمریکا درصدد تصاحب لباس و سلاح او بود. بچ تعدادی از تکنولوژی‌های استارک را به‌دست آورده و آن را به دولت آمریکا فروخته است. او بیشتر از اینکه نگران امنیت باشد، نگران کاهش سود و ثروت خود است. شخصیت گوست نیز که جان کامن نقش او را بازی می‌کند، در ابتدا در کامیک شخصیت آیرون من در سال ۱۹۸۷ معرفی شد. او یک تیرانداز ماهر، مخترع، مکانیک و هکر فوق‌العاده است و با استفاده از لباس خود می‌تواند نامرئی و رادار گریز شود.

Wasp in Ant-Man

دکتر بیل فاستر نیز بیشتر با نام شخصیت بلک گولیاث در دنیای کامیک شناخته شده و دومین جاینت من دنیای کامیک نیز هست. پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین/واسپ، مایکل داگلاس برای بازی در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت و رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Ant-Man and the Wasp رسما تایید و اعلام شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده