نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

نام فیلم اختصاصی بتمن به طور رسمی تایید شد

کمپانی برادران وارنر در پنل خود در مراسم کامیک کان امروز به طور رسمی اعلام کرد که نام فیلم اختصاصی بتمن The Batman خواهد بود.

قبلا در گزارش‌ها اعلام شده بود که تیم تولید فیلم مستقل بتمن در حال کار کردن و فکر کردن روی نام آن است و از طرف دیگر بن افلک در مصاحبه‌ای گفته بود که دوست دارد این فیلم چه اسمی داشته باشد. در این شرایط، در مراسم کامیک کان امروز، زمانی که لوگوی فیلم‌های جدید دنیای سینمایی دی سی به نمایش عموم درآمده بود، به طریقی و به طور رسمی اعلام شد که اسم نهایی این پروژه قرار است فیلم The Batman باشد.

در مراسم امروز بن افلک هم در کنار بقیه اعضای لیگ عدالت روی صحنه حضور داشت. وی با شک اعلام کرد که هنوز معلوم نیست که این انتظار چقدر قرار است طولانی شود تا او چکمه‌ها و شنلش را بپوشد و آماده فیلمبرداری شود. افلک با بیان جمله «من خوشبخت‌ترین آدم روی زمین هستم» نشان داد که چقدر از اینکه قرار است همچنان نقش بتمن را ایفا کند خوشحال و هیجان‌زده است. او گفت:

بتمن باحال‌ترین و جالب‌ترین شخصیت در هر دنیای سینمایی مانند DC و مارول است. از اینکه می‌خواهم این نقش را ایفا کنم واقعا هیجان‌زده‌ام. باورش سخت است که بعد از بازی در دو فیلم، قرار است با مت ریوز تاریخ‌ساز این فیلم را بسازیم. واقعا باورنکردنی است و این زمان خیلی خوبی برای دنیای DC است. من فکر می‌کنم شما متوجه خواهید شد که چرا من انقدر از بازی در نقش بتمن ذوق‌زده‌ام.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده