نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

تریلر جدیدی از انیمیشن The Lego Ninjago Movie منتشر شد

کمپانی برادران وارنر دومین تریلر انیمیشن فیلم لگو نینجاگو (The Lego Ninjago Movie) را منتشر کرد.

پس از موفقیت انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت که دنیای این مجموعه را گسترش دهد. در طی سال جاری میلادی انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) منتشر شد و توانست عملکرد بسیار موفقی در گیشه داشته باشد. علاوه بر این، این انیمیشن نقدهای بسیار مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرد. اما این انیمیشن، تنها انیمیشن لگویی نیست که قرار است امسال منتشر شود. انیمیشن The Lego Ninjago Movie قرار است اواخر تابستان امسال به روی پرده برود. حال در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، کمپانی برادران وارنر دومین تریلر این انیمیشن را منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در تریلر جدید انیمیشن The Lego Ninjago Movie شاهد تصاویر جدیدی متعددی هستیم و اطلاعات بیشتری از داستان این انیمیشن را فاش می‌کند. علاوه بر این، شاهد صحنه‌های طنز و بامزه بسیاری نیز هستیم و به نظر می‌رسد که شباهت‌هایی نیز به انیمیشن The Lego Movie خواهد داشت. بهمن سال گذشته، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر انیمیشن The Lego Ninjago Movie را منتشر کرد. در این تریلر تصور می‌شد که گارمادون تهدید بزرگ شهر نینجاگو است، اما تریلر جدید این انیمیشن نشان می‌دهد که تهدید بزرگی که در خلاصه داستان این انیمیشن به آن اشاره شده بود؛ در واقع یک گربه واقعی است. علاوه بر این، برادران وارنر پوستر جدیدی از انیمیشن The Lego Ninjago Movie نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Lego Ninjago Movie Poster

دیو فرانکو در نقش لوید، جکی چان در نقش استاد وو، مایکل پنیا در نقش کی، کمیل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زین، ابی جاکوبسن در نقش نیا، جاستین ثرو در نقش گارمادون، فرد ارمیسن در نقش کول و الیویا مان در نقش کوکو، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Ninjago Movie حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده چارلی بین، کارگردان انیمیشن‌هایی چون Robotboy و TRON: Uprising، بوده است و هیلاری وینستون، باب لوگان و پل فیشر نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن The Lego Ninjago Movie کار کرده‌اند. 

انیمیشن The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر امسال (۳۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده