نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

Warner Bros Picturesعنوان رسمی فیلم Flash مشخص شد

کمپانی برادران وارنر طی کنفرانس خود در نمایشگاه Comic-Con شهر سن دیگو، عنوان رسمی فیلم ابرقهرمانی Flash (فلش) را اعلام کرد.

امروز کمپانی برادارن وارنر عنوان رسمی فیلم Flash (فلش) را در نمایشگاه Comic-Con شهر سن دیگو اعلام کرد؛ نام این فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت) خواهد بود و مطمئناً انتخاب این نام معانی زیادی برای طرفداران این شخصیت دارد. فلش‌پوینت اشاره به مجموعه کمیک‌های سال ۲۰۱۱ دارد که در آن‌ها بری آلن، شخصیت فلش، در جهانی بسیار متفاوت از خط سیر اصلی داستانی پیرامون این شخصیت قرار می‌گیرد. بری آلن به زمان گذشته سفر می‌کند تا جلوی به قتل رسیدن مادر خود را بگیرد و همین سفر در داستان، جدول زمانی دنیای سینمایی دی‌سی را تغییر می‌دهد و بر بسیاری از شخصیت‌های قهرمان و همچنین شرور این کمیک تأثیر می‌گذارد. کمپانی برادران وارنر اطلاعات بیش‌تری از داستان این فیلم ارائه نداده است، ولی با توجه به نام انتخاب شده حدس زدن این موضوع چندان کار دشواری نخواهد بود.  

مراحل تولید فیلم Flash چندین مرتبه عقب افتاده است. سال گذشته بود که بنا به دلایلی چون ایجاد خلاقیت و تفاوت در فیلم، کارگردان این فیلم، ست گراهام اسمیت، از این پروژه کنار گذاشته شد. بعد از کنار گذاشتن ست گراهام اسمیت، ریک فامیوییوا برای کارگردانی فیلم Flash انتخاب شد که او هم در ماه نوامبر از این پروژه خط خورد. بعد از این دو نام، نام دو کارگردان مطرح در لیست سازندگان قرار گرفت: رابرت زِمِکیس، کارگردان فیلم Forrest Gump (فارست گامپ - ۱۹۹۴)، فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده - ۱۹۸۵) و فیلم Allied (متفقین - ۲۰۱۶)، یکی از گزینه‌های مورد نظر برای کارگردانی فیلم The Flash است. گزینه‌ی دوم متیو وان است که وی را با کارگردانی فیلم Kingsman (کینگزمن - ۲۰۱۴)، Snatch (قاپ‌زنی - ۲۰۰۰) و X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده - ۲۰۱۴) به یاد می‌آوریم. این دو کارگردان در صدر لیست انتخابی کمپانی برادران وارنر قرار دارند. البته در برخی از گزارش‌ها اشاره‌ای به نام این دو کارگردان نشده و از افراد دیگری برای کارگردانی فیلم The Flash نام برده شده است.

Flash

کمپانی برادران وارنر هیچ اشاره‌ای به تاریخ اکران این فیلم نداشت، ولی پیش از این به صورت غیر رسمی تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ ماه اسفند ۱۳۹۶) برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود.

نویسندگان فیلم‌نامه این فیلم کریس میلر و فیل لرد هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز جف جونز، جان برگ و ریچارد ساکل بر عهده خواهند داشت. ازرا متیو میلر ایفاگر نقش شخصیت فلش خواهد بود. گفتنی است ازرا متیو میلر نقش‌های کوتاهی را در فیلم Batman vs. Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت - ۲۰۱۶) و فیلم Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار - ۲۰۱۶) بر عهده داشته است و قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) باز هم ایفاگر نقش فلش باشد.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده