نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

انتشار پوستر جدید فیلم Black Panther

مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر کرده است.

پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ بامداد امروز برگزار شد و در طی آن شاهد حضور رایان کوگلر و بازیگران فیلم Black Panther نیز بودیم. در طی این پنل، مارول پوستر جدیدی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرد که پیش از برگزاری پنل طرفداران می‌توانستند با مراجعه به غرفه مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو، این پوستر را با امضای بازیگران فیلم دریافت کنند. در این پوستر، شخصیت تی‌چالا ملقب به پلنگ سیاه را مشاهده می‌کنیم که روی سر یک مجسمه غول پیکر پلنگ سیاه ایستاده و در حال تماشای شهر و کشور فوق العاده پیشرفته واکاندا که اکنون پادشاه جدید این کشور محسوب می‌شود، است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Black Panther Poster

خرداد امسال، مارول اولین تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرد. در این تریلر برای اولین‌بار به کشور واکاندا سفر کردیم و بیشتر با این کشور پیشرفته آشنا شدیم. با این حال، گفته می‌شود که مارول تریلر دیگری از این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم بوده است، اما این تریلر به شکل آنلاین منتشر نشده و بعید است که به این زودی‌ها شاهد انتشار تریلر جدیدی از فیلم Black Panther باشیم. ماه گذشته نیز مارول پوستر نمایشگاه D23 به همراه تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده بود.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده