نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

ساخت دنباله فیلم Wonder Woman به صورت رسمی تأیید شد

در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی پیرامون ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman منتشر شده بود و سرانجام به صورت رسمی ساخت دنباله‌ی این فیلم ابرقهرمانی تأیید شد.

با توجه به موفقیت بسیار عالی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌ انگیز) در گیشه و نیز رضایت تماشاچیان و منتقدان از کیفیت فیلم پتی جنکینز، دیگر همگان از ساخت دنباله‌ی این فیلم کمیکی/ابرقهرمانی مطمئن بودند و تنها اعلان رسمی ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman مانده بود. حال امروز کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی این خبر را تأیید و اعلام کرد که ساخت دنباله‌ی فیلم Wonder Woman در دستور کار قرار گرفته است.

امروز کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه Comic-Con شهر سن دیگو، اعلام کرد که دنباله‌ی این فیلم به زودی ساخته خواهد شد. هنوز کارگردان قسمت دوم مشخص نیست و بهتر است بگوییم به صورت رسمی انتخاب نشده است؛ در واقع به احتمال فراوان همچون قسمت اول فیلم Wonder Woman، کارگردانی قسمت دوم نیز به پتی جنکینز سپرده خواهد شد. امروز در گزارشی دیگر نیز متوجه شدیم جف جانز در مصاحبه با سایت یاهو، نویسندگی قسمت دوم فیلم Wonder Woman را تأیید کرده است. در نگارش فیلم‌نامه قسمت اول این فیلم، آلن هینبرگ نیز با جف جانز همکاری داشت.       

تقریباً موضوع ساخت دنباله‌ی فیلم موفق Wonder Woman برای همگان مشخص بود و حال با اعلام رسمی برادران وارنر روند کار سروشکل جدی‌ به خود خواهد گرفت. چندی پیش نیز در خبری خواندیم که شایعات از احتمال وقوع حوادث قسمت دوم در دهه ۸۰ میلادی حکایت دارند و دیانا این مرتبه به مقابله با نیروهای شوروی سابق در زمان جنگ سرد خواهد پرداخت .

قسمت اول فیلم Wonder Woman موفقیت بالایی را هم برای کمپانی برادران وارنر در گیشه و هم برای کارنامه‌ی کارگردانش رقم زد. این فیلم توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم کارگردانی شده توسط یک زن را در تاریخ سینما از آن خود کند. همچنین این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی در ایالات متحده آمریکا شد.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند. اکران فیلم Wonder Woman همچنان ادامه دارد و تاکنون چیزی نزدیک به ۷۷۱ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.  

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده