نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵

انتشار دومین تریلر فیلم Justice League با حضور Steppenwolf

برای دومین سال متوالی، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Justice League را در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر کرد.

اوایل روند تولید فیلم لیگ عدالت، استودیو که درخواست‌های خیلی زیاد و حجیمی را از طرف مردم مبنی بر منتشر کردن اسامی اعضای تیم، درست بعد از اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن (Batman v Superman: Dawn of Justice) دریافت کرده بود، تصاویر ویژه‌ای از آنها را منتشر کرد. امسال با تشکر از فیلم Wonder Woman که بازتاب خوبی از طرف مردم داشت، چشم‌انداز دنیای سینمایی DC به طرز چشم‌گیری تغییر کرده است.

گل گدوت (در نقش واندر وومن) و سایر قهرمانان تیم لیگ عدالت، بن افلک (در نقش بتمن)، جیسون موموا (در نقش آکوامن)، ازرا میلر (در نقش فلش) و ری فیشر (در نقش سایبرگ)‌ قرار است برای اولین بار همه با هم در صفحه‌های نقره‌ای سینما حضور داشته باشند. همچنین آنها دست خالی در مراسم کامیک کان سن دیگو حضور نداشتند.

در این مراسم کمپانی برادران وارنر دومین تریلر طولانی از فیلم Justice League را برای مردم حاضر در مراسم پخش کرد که چندی بعد به صورت آنلاین برای طرفدارانی که قادر به حضور در مراسم نبودند منتشر شد.

درحالی‌که تریلر‌های قبلی فقط طرفداران را با اعضای تیم لیگ عدالت آشنا می‌کرد، اما این تریلر ضمن اینکه موارد جدیدی در آن دیده می‌شود، ما را بیشتر با حال و هوای Justice League آشنا خواهد کرد. در این تریلر گدوت بیشتر از سایر اعضای جاستیس لیگ در معرض نمایش قرار گرفته و در کنار او نیز افلک به عنوان بتمن نیز مورد توجه است. با این حال، در کنار نمایش بیش از پیش قهرمانان، ما شاهد حضور استپن ولف با بازی سیران هیندز (Ciaran Hinds) هم بودیم. ما می‌بینیم که او به Themyscira می‌رسد و جعبه‌های آمازون را می‌دزدد. در ادامه این صحنه ما شاهد قسمت‌هایی از مبارزه قهرمانان با این شخصیت منفور هستیم.

بعد از اینکه زک اسنایدر پروژه تولید را به دلیل مسائل خانوادگی ترک کرد و جاس ویدن مسئولیت او را در تولید فیلم برعهده گرفت، این اولین کار و تریلر تبلیغاتی استودیو برای فیلم است. یکی از تفاوت‌های این تریلر با نمونه‌های قبلی، تفاوت احساس «سرگرم کننده‌ای» است که در بیننده ایجاد می‌کند. همانطور که شما مشاهده می‌کنید، هر کدام از اعضای این تیم صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای خودشان را دارند و هر شخصیت به خوبی به نمایش درآمده است.

علاوه بر حضور استپن ولف و مبارزات قهرمانان با او، شاهد درگیری‌های بتمن با پنگئون هستیم. بااینکه ما اصلا شاهد حضور سوپرمن نبودیم اما این تریلر جوری مدیریت شده که مرگ سوپرمن در فیلم Batman v Superman هم اشاره کرده است، اما در انتهای آن ما نشانه‌هایی از ورود او را می‌بینیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این تریلر زیبا و شگفت انگیز را ببینید.

دانلود از طریق سایت آپارات


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده