نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

محصولات MSI در نمایشگاه کامپیوتکس طی مراسمی در تهران معرفی شدند

کمپانی MSI با برگزاری مراسمی، محصولات معرفی شده این کمپانی در کامپیوتکس را در تهران معرفی کرد. 

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 چندی پیش در تایپه، پایتخت کشور تایوان برگزار شد تا شاهد معرفی آخرین محصولات و قعطات کامپیوتری در دنیا باشیم. MSI هم در این نمایشگاه حضور داشت و محصولات خود را در چند شاخه معرفی کرد. این کمپانی در ادامه حضور جدی‌ خود در بازار ایران، این محصولات را در قالب مراسمی که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، در بازار ایران معرفی کرد. 

مراسم با صحبت‌های شهاب دورفرد از بخش مادربردهای MSI شروع شد تا به معرفی و تشریح ۴ مدل از مادربوردهای x299 این کمپانی بپردازد. طبق گفته دورفرد، این محصولات در بازار ایران موجود هستند و از آخرین امکانات روز دنیا بهره می‌برند. 

در ادامه این مراسم، طهمورث دهقان از بخش کارت‌های گرافیک MSI به معرفی کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti Lighting پرداخت، کارت گرافیک قدرتمندی که از ۱۰۰۰ نمونه تولید شده آن، فقط ۲۰ مورد وارد بازار ایران خواهد شد. طبق گفته دهقان، این کارت گارفیک با بهره‌گیری از فناوری Tri-Frozer، خنک کنندگی را تا ۱۳ درصد افزایش داده است. 

MSI

اما بخش مهم دیگری از مراسم معرفی MSI از محصولات نمایشگاه کامپیوتکس در ایران، به لپ‌تاپ‌های گیمینگ این کمپانی برمی‌گردد. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی MSI حضور فعالی در بازار ایران دارند و در این مراسم هم شاهده معرفی جدیدترین مدل‌های گیمینگ لپ‌تاپ‌های MSI بودیم. امین پیله‌چی برای معرفی لپ‌تاپ‌های MSI به روی صحنه مراسم آمد تا به تشریح مدل های جدید و ویژگی‌های آن بپردازد. 

پیله‌چی از برقراری همکاری دوباره با کمپانی استیل‌سریز برای استفاده از صفحه‌کلید‌های مکانیکی این برند در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی MSI گفت. 

MSI

بعد از تشریح لپ‌تاپ‌های گیمینگ و معرفی مدل‌های جدید، نوبت به دیوید وو رسید تا با آمدن روی صحنه مراسم، از کامپیوترهای All-in-One این کمپانی رونمایی کند. بر خلاف مراسم‌های گذشته، این بار MSI تمرکز ویژه‌ای روی کیس‌های گیمینگ و کامپیوترهای All-in-One داشت. 

کیس‌هایMSI با وجود اندازه‌های مناسب، امکانات مناسبی از جمله محفظه‌های جداگانه برای کارت گرافیک، منبع تغذیه و پردازنده دارند تا به وسیله این جداسازی، دمای کلی دستگاه کاهش پیدا کرده و شاهد عملکرد بهتر قطعات باشیم. کیس‌های رونمایی شده با وجود قدرت پردازشی زیاد، برای انجام بازی‌های واقعیت مجازی هم مناسب بود و این موردی بود که MSI در معرفی کامپیوترهای گیمینگ خود، روی آن تاکید داشت. 

msi

msi


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده