// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Rayman Adventures

بازی Rayman یکی از خاطره‌انگیز‌ترین بازی‌های ویدیویی است که در این مقاله به علت محبوب و خاطره‌انگیز بودن این مجموعه، به معرفی جدیدترین نسخه‌ی آن روی گوشی‌های موبایل پرداخته‌ایم.

یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌هایی که فکر کنم اکثر گیمرهای ایرانی با آن خاطره دارند، مجموعه Rayman است. از گذشته تا به امروز روی پلتفرم‌های مختلف نسخه‌هایی از این بازی منتشر شده که هر کدام از آن‌ها فضای مختص به خود را داشته است. در این میان تقریبا از ۱۰ سال گذشته تا به امروز این مجموعه توانست شکل و شمایل جدیدی به خود بگیرد و با اضافه کردن نوآوری‌های متعدد، مخاطبان را بیش از پیش سرگرم کند. بازی‌های Rayman به خاطر سبک پلتفرمری که در اختیار دارند، روی پلتفرم موبایل لذت بازی کردن را دو چندان کرده‌اند. همچنین تزریق این ویژگی‌ها به نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی نیز موفقیت و محبوبیت زیادی را برای بازی به ارمغان آورده است. جدیدترین نسخه از مجموعه بازی Rayman، بازی اندروید و آیفون Rayman Adventures است که دنیای جدیدی از ماجراجویی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی موبایل Rayman Adventures

جدای از مراحل اصلی، چالش‌های روزانه‌ی بازی نیز از جذابیت بالایی برخوردار هستند

در بازی موبایل Rayman Adventures بار دیگر وارد دنیای زیبا و هیجان‌انگیز ریمن می‌شویم؛ دنیایی که سرشار از مراحل متنوعی است که ساعت‌ها شما را سرگرم نگه می‌دارند. شما باید بار دیگر با پلیدی بجنگید و صلح و آرامش را به دنیای خود بازگردانید، ولی این‌بار قضیه کمی متفاوت است. در دنیای بازی با چهار موجود جدید آشنا می‌شوید که هر کدام از آن‌ها کارهای خاصی را انجام می‌دهند و در طول بازی کمک حال شما هستند. برای مثال، The Green Pieces آیتم‌های مخفی را به شما نشان می‌دهد یا The Snifflers حکم آهن‌ربا را دارد و سکه‌های موجود در یک محدوده‌ی مشخص را برای شما جمع‌آوری می‌کند. حال استفاده از این همراهان شما نیازمند رسیدگی به آن‌ها است. اگر مراحل را با آماری خوب به اتمام برسانید، تکه‌های مرغ به دست خواهید آورد و اگر می‌خواهید از این موجودات جدید در تمامی مراحل استفاده کنید، باید به آن‌ها غذا بدهید؛ زیرا پس از مدتی خسته می‌شوند و باید انرژی کسب کنند. همچنین با پیشروی در بازی، مدل‌های جدیدی از این موجودات کوچک را پیدا خواهید کرد که به عبارتی مدلی ارتقا یافته هستند.

نحوه‌ی بازی کردن بازی خاطره‌انگیز اندروید و آیفون Rayman Adventures هم با تغییراتی نسبت به نسخه‌ی پیشین خود مواجه شده است. اصلی‌ترین تغییری که در بازی اعمال شده، روند بازی را جذاب‌تر کرده و به شما اجازه می‌دهد تا حدی آیتم‌های از دست رفته‌ی خود را جمع‌آوری کنید. شما در طول بازی با Swap کردن صفحه‌نمایش به چپ یا راست، می‌توانید مسیر حرکت کردن خود را مشخص و آیتم‌های بازی را به صورت کامل جمع‌آوری کنید.

یکی از مشخصه‌های همیشگی دنیای Rayman، تنوع در طراحی مراحل است. بازی Rayman Adventures مراحل متعددی را برای شما تدارک دیده که هرکدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است و هیچ‌وقت احساس خستگی و یکنواختی به شما دست نخواهد داد. این گفته زمانی معنای واقعی خود را پیدا می‌کند که پای موسیقی‌های معروف مجموعه‌ی ریمن به وسط می‌آید. بازی Rayman Adventures دارای موسیقی‌های آدرنالین‌دار و بعضا آرامش‌بخشی است که سبب می‌شود مراحل و فایت‌های بازی هیچ‌وقت باعث اذیت و آزار شما نشوند. موسیقی هر مرحله به خوبی با فضای محیط ترکیب شده و بهترین خروجی را در اختیار مخاطب قرار داده است.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در کنار تمامی این موارد یک بخش خرید درون برنامه‌ای نیز برای بازی تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد جم‌های مخصوص بازی را خریداری کنید. البته این جم‌ها را در طول بازی نیز کسب خواهید کرد، ولی اگر می‌خواهید سرعت آزاد کردن شخصیت‌های جدید برای شما افزایش پیدا کند، خریدهای درون برنامه‌ای بهترین گزینه خواهد بود. در‌ آخر اگر هنوز پس از گذشت دو سال بازی موبایل Rayman Adventures را تجربه نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید؛ زیرا هرچقدر از زمان این بازی بگذرد، باز هم می‌توانید با حال و هوا و سبک آن ارتباط برقرار کنید. به عبارتی Rayman بازی‌ای است که هیچ‌وقت تکراری نخواهد شد.

دانلود بازی موبایل Rayman Adventures

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده