نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

بن افلک شخصیت بتمن را رها نخواهد کرد

بن افلک شایعات اخیر پیرامون جدایی‌اش از دنیای دی سی را رد کرده و اعلام کرد که نسخه‌ی بتمن او به این زودی‌ها دنیای سینمایی دی‌سی را ترک نخواهد کرد.

بن افلک با فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice وارد نقش بتمن شد. اخیراً شایعه شده بود که پس از کناره‌گیری او از کارگردانی فیلم The Batman ، او از بازیگری این فیلم نیز کنار خواهد رفت. مت ریوز، جایگزین بن افلک برای کارگردانی این فیلم، او را تحسین کرده بود و اعلام کرده که او قرار نبود جایی برود. 

گفته‌های مت ریوز هم به پرسش‌ها مبنی بر جدایی بن افلک از نقش بتمن پایان نداد. این پرسش‌ها، یک روز قبل از کنفرانس دنیای سینمای دی‌ سی در کامیک کان سن دیگو، با اشاره‌ی منابع نامشخص به اینکه وارنر برادرز در حال نابود کردن بتمن است، تشدید شد. 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک با حضورش در پنل استودیو وارنر برادرز در کامیک کان سن دیگو، دیگر جای هیچ حرف و حدیثی پیرامون نقش بتمن باقی نگذاشت. بن افلک گفت:

من خوشبخت‌ترین فرد در جهانم. بتمن باحالترین شخصیت است. این فوق العادست. می‌دانم که حدس و گمان‌های زیادی به خاطر کارگردان نبودن من وجود داشت. من برای مت ریوز مانند یک میمون روی زمین خواهم بود (اشاره به فیلم Dawn of the Planet of the Apes به کارگردانی مت ریوز). من بسیار هیجان‌زده‌ام و این زمان خوبی برای دنیای سینمایی دی‌سی است. 

حال، با انتشار آخرین تریلر Justice League، احساس می‌کنیم که بن افلک گام‌های زیادی در این نقش برداشته و عجیب است که از دنیای سینمایی دی‌سی کنار برود. 

به تازگی شایعات بسیاری از جمله انتشار ۴ فیلم با زمینه‌ی شهر گاتهام در یک سال وجود داشت. اعلامیه‌ی کامیک کان تایید کرد که چندین فیلم از دنیای دی سی در حال توسعه هستند. هواداران می‌توانند به انتظار فیلم‌های Suicide Squad 2 و Justice League Dark و Shazam و Flashpoint و Wonder Woman 2 و Green Lantern Corps و Batgirl برای اکران در آینده‌ای نزدیک، بنشینند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده