نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

تکنیک‌های جدید و تاثیرگذار سئو در سال ۲۰۱۷

در جهانی که به ‌سرعت در حال تغییر است تکنیک‌های سئو نیز خیلی سریع تغییر می‌کنند!

تکنیکی که سال قبل به بهبود رتبه‌ سایت شما کمک کرده، اکنون ممکن است دیگر زیاد اثرگذار نباشد و حتی شاید به رتبه‌ سایت شما آسیب بزند.

به عنوان مثال دریافت بک لینک در قالب تبلیغات متنی در سال‌های قبل یکی از تکنیک‌های موثر سئو بود اما اکنون از نظر گوگل خرید لینک، اسپم محسوب شده و بنابراین باعث افت رتبه سایت شما در نتایج گوگل می‌شود!

به گزارش ویرلن، در سال ۲۰۱۶ دریافت لینک از طریق رپورتاژ آگهی جایگزین بک لینک‌های قبلی شد و امروز دریافت لینک فالو در قالب رپورتاژ به عنوان یکی از موثرترین تکنیک‌های سئو در تمام دنیا و ایران مورد استفاده متخصصان سئو قرار گرفته است.

در این مقاله آموزش سئو به معرفی تکنیک‌های جدیدی می‌پردازیم که به سئو سایت شما کمک خواهند کرد؛

چگونه حفظ کاربران در سایت به سئو سایت کمک می‌کند؟

افزایش اشتیاق و درگیر کردن کاربر، باعث بهبود رتبه‌ سایت در جستجو می‌شود. به عبارت ساده، اشتیاق کاربر به معنی توانایی حفظ توجه کاربران است. از نظر سئو، معیار اشتیاق کاربر، مدت زمانی است که یک کاربر در وب‌سایت شما صرف می‌کند.

استدلال گوگل این است که اگر یک کاربر زمان بیشتری را در یک صفحه‌ سایت بگذراند، احتمالاً به این دلیل است که آن صفحه مفید است و از آنجایی که گوگل تنها می‌خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد بنابراین، سایت‌هایی که کاربران بیشتری جذب می‌کنند و اطلاعات مفیدتری را نیز ارائه می‌دهند در صفحه‌ی نتایج جستجو (SERP) بالاتر نشان می‌دهد.

کاهش نرخ خروج کاربر  Bounce Rate

بخش مهم دیگری از تعامل و جذب و کاربر، کاهش نرخ دفع کاربر سایت است. نرخ دفع کاربر به دلایلی از جمله پیاده‌سازی غلط محتوا و صفحات دارای طراحی ضعیف و به ‌خصوص قابلیت استفاده‌ کم و تجربه‌ خیلی بد کاربر افزایش می‌یابد.

تاثیر تولید محتوا بر سئو سایت!

در مطالعات اخیر در مورد تاثیر تولید محتوا بر سئو سایت ، این نتیجه به دست آمده است که هر چه محتوا بیشتر باشد، احتمال قرار گرفتن سایت شما در رتبه‌ بالاتر نتایج گوگل بیشتر است. اما نوشتن بیش از ۲۰۰۰ کلمه برای هر پست وبلاگ کار هرکسی نیست چون فرایندی وقت‌گیر و فشرده است. در عوض، تبدیل صفحه ۱۲۰۰ کلمه‌ای به ۲۰۰۰ کلمه به نسبت کاری راحت‌تر است.

حتما در سایت خود محتوایی دارید که قوی است و خوانندگان مشخصی دارد، پس به جای اینکه از ابتدا شروع به نوشتن مطلب کنید بهتر است یکی از این مطالب را پیدا کنید که قبلاً به خوبی در گوگل نتیجه داده است. سپس آن را با اطلاعات جدید و اضافه کردن محتوا به روز کنید و بر سیگنال‌های موجود برای افزایش رتبه تکیه کنید.

اهمیت تولید محتوا بصورت مقالات آموزشی

یکی از مهمترین نکات برای حفظ کاربران در سایت، تولید محتوای آموزشی در قالب مقالات مرتبط با کسب و کارتان است. مقالات آموزشی مفید می‌توانند کاربران را برای مدت بیشتری در سایت حفظ کنند و همچنین کاربران را به بازدید مجدد از سایت شما تشویق می‌کند.

پس از تولید محتوا انتشار آن نیز بسیار مهم است

مقالاتی که در سایت خود قرار می‌دهید در چند سایت خبری پربازدید هم منتشر کنید تا مخاطبان بیشتری آن را مطالعه کنند و به بازدید از سایر مقالات سایت شما تشویق شوند.

نکته قابل توجه اینکه امروز در تمام دنیا رپورتاژ آگهی در بحث لینک بیلدینگ بسیار اهمیت پیدا کرده است و میان سئو کارها طرفدارن بسیاری پیدا کرده است .

رپورتاژ آگهی راهکاری است برای این منظور که توسط شرکت ویرلن ارائه می‌شود. در واقع ویرلن از تولید محتوا بصورت خبر تبلیغاتی و مقالات آموزشی، تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های پربازدید می‌تواند به سئو وب سایت شما کمک کند.

Virlan Reportage / رپورتاژ ویرلن

رپورتاژ آگهی چیست؟

در واقع رپورتاژ یک خبر تبلیغاتی یا آموزشی است که بصورت سفارشی در سایت‌های خبری پربازدید منتشر می‌شود .

دلیل ارزش بالای رپورتاژ برای سئو سایت این است که در محتوای این اخبار چند کلمه کلیدی به وب سایت شما لینک فالو می‌شود . از آنجایی که این اخبار در سایت‌های خبری معتبری منتشر می‌شوند که اتوریتی و رنک بالایی در گوگل دارند و همچنین در این سایت‌ها  آرشیو می‌شود، می‌تواند تاثیر بسیار عالی در بهبود رتبه سایت در گوگل داشته باشد.

شرکت ویرلن امکان انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۰۰ سایت خبری برتر ایران را دارد و از تولید محتوای رپورتاژ براساس استانداردهای سئو و برندینگ تا انتشار آن در خبرگزاری‌های معتبر همراه برندهای برتر و استارت‌آپ‌های پیشرو است .

اهمیت سرعت سایت در سئو

در سال ۲۰۱۰ گوگل رسماً اعلام کرد که از سرعت سایت به عنوان ابزاری برای رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده خواهد کرد و از آن زمان تاکنون گوگل به شدت تأکید دارد که بالا بردن سرعت سایت شما نقش مهمی در رتبه‌ سایت شما دارد و حالا این کاملاً مشخص شده است که گوگل به دنبال بالا بردن سرعت سایت شماست.

با توجه به نظرسنجی که توسط یک آکادمی معتبر انجام گرفت مشخص شد که تقریباً نیمی از کاربران سایت‌ها انتظار دارند که سایت مورد نظرشان در کمتر از ۲ ثانیه باز شود. بنابراین اگر باز شدن سایت بیش از ۳ ثانیه طول بکشد، احتمال دارد که کاربران از دیدن آن صرف نظر کنند!

این یک لزوم است که برای موفقیت در سئو باید بر روی سرعت ساعت خود تمرکز کنید. البته نه تنها برای سئو که به عنوان یک ابزار ارتباطی باید اقدام به بالا بردن سرعت سایت خود بکنید. در یک نظرسنجی مشخص شد که تقریباً ۷۹ درصد از خریداران اینترنتی که با سرعت ضعیف سایت مواجه شده‌اند برای خرید مجدد به آن سایت باز نگشته‌اند.

بالا بردن سرعت سایت یک موضوع حیاتی برای سئو شماست و بهتر است برای موفقیت در این موضوع تلاش کنید.

بهینه سازی سایت برای جستجو در موبایل و مرورگر های موبایل

بهینه‌سازی سایت برای موبایل چند سالی هست که اهمیت بسیار بالایی دارد، اما نکته مهم اینکه طبق آمارهای جهانی، در اکتبر ۲۰۱۶ میزان استفاده از موبایل و تبلت از دسکتاپ بالاتر رفت و اکنون مردم برای جستجو و مشاهده وب‌سایت‌ها بیشتر از موبایل استفاده می‌کنند تا کامپیوتر.

در همان زمان گوگل mobile-first index را لانچ کرد و اعلام کرد که اولویت جستجو براساس استانداردهای موبایل است. قبل از این روبوت گوگل نسخه دسکتاپ وب‌سایت‌ها را بررسی می‌کرد ولی در آپدیت جدید گوگل بررسی نسخه موبایل وب‌سایت‌ها در اولویت قرار داد و این یعنی اولویت بندی گوگل براساس نسخه موبایل وب‌سایت شماست و نحوه نمایش محتوا در موبایل و تبلت‌ها در رتبه وب‌سایت تاثیرگذاری بیشتری دارد .

برای مطالعه مقالات بیشتر آموزش سئو و تبلیغات اینترنتی به وب سایت ویرلن مراجعه کنید .

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده