نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

انتشار اولین تریلر فیلم Ready Player One

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را که Ready Player One نام دارد، منتشر کرد.

در حاشیه پنل کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، این کمپانی اولین تریلر فیلم بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) را منتشر کرد. در این تریلر به دنیای فیلم سفر می‌کنیم و در آن شاهد سفر به دنیای بازی و انیمیشن‌های مختلفی از جمله انیمیشن Iron Giant (غول آهنی)، هستیم. کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده و زک پن نیز روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. با این حال، این تریلر اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، اما به خوبی دنیای فیلم را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اتفاقات کتاب Ready Player One در یک پادآرمان شهر در آینده رخ می‌دهد و داستان آن روی یک گروه از بازیبازهای علاقه‌مند به یک بازی هاردکور MMO با نام OASIS تمرکز دارد که پس از ورود به یک دنیای واقعیت مجازی، تلاش می‌کنند سه «Easter Egg» به جا مانده از خالقان غیر عادی آن را پیدا کنند. فیلم Ready Player One داستان شخصیتی به‌نام وید اوون واتس ملقب به پارزایول را روایت می‌کند. اتفاقات این فیلم در سال ۲۰۴۵ جریان دارد که در آن واتس با یک هدست واقعیت مجازی و یک جفت دستکش مخصوص آن از دنیای واقعی ناپدید و وارد دنیای مجازی که از دنیای فیلم، تلویزیون، انیمیشن، بازی‌های ویدیویی و کامیک بوک تشکیل شده است، می‌شود. این دنیا برای واتس بسیار قابل تحمل‌تر و بهتر از دنیای واقعی است.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی باشد. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده