نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸

دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

مارول استودیو سرانجام دومین تریلر فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد.

در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که بامداد امروز برگزار شد، دومین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. در این تریلر شاهد صحنه‌‌های جدید زیادی از جمله صحنه‌های اکشن متعدد بودیم و تصاویر جدیدی از محیط‌های زیبای این فیلم نیز در این تریلر به نمایش گذاشته شد. همچنین در این تریلر شاهد همکاری ثور و لوکی نیز هستیم که علیه دشمنان مشترکشون متحد شده‌اند. علاوه بر نمایش مبارزه گلادیاتوری هالک و ثور، در این تریلر شاهد مبارزه هالک با یک گرگ غول آسا نیز هستیم، اما با وجود انجام مسابقه گلادیاتوری، هالک همچنان رابطه دوستانه‌ای با ثور دارد و حتی می‌تواند صحبت کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

شخصیت والکری را نیز می‌توان دیگر ستاره این تریلر دانست که به نظر می‌رسد تسا تامپسون به خوبی جواب اعتماد مارول را داده است.  او به ثور کمک می‌کند تا از سیاره ساکار فرار و با هلا مبارزه کند. در فروردین امسال، اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد و این تریلر با استقبال بسیار گسترده‌ای نیز روبرو شده و توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکندعلاوه بر این، مارول پوستر جدیدی را از فیلم Thor: Ragnarok نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Poster

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده