نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ عرضه بازی Obduction برای پلی استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی سونی مشخص شد

استودیو سایان (Cyan) تاریخ عرضه‌ی جدیدترین بازی ماجراجویی‌اش را برای پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR مشخص کرد.

سایان، استودیویی است که آن را بیشتر به واسطه‌ی بازی‌هایی چون Myst و Riven می‌شناسیم، حال استودیو سایان خبر جدیدی در رابطه با تاریخ عرضه‌ی بازی Obduction برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR منتشر کرده است. استودیو سایان اعلام کرد بازی Obduction در تاریخ ۲۹ آگوست (سه‌شنبه، ۷ شهریور) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه برای پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی سونی قابل استفاده خواهد بود و نیازی نیست کاربران نسخه‌ی دیگری از بازی را برای هدست واقعیت مجازی تهیه کنند. با پرداخت این مبلغ علاوه بر خود بازی، چندین آواتار و یک تم اختصاصی در دسترس خریدار قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید هم ‌اکنون این بازی را از طریق پلی‌استیشن‌استور سونی پیش خرید کنید.

در بازی Obduction شما در نقش شخصی هستید که توسط موجودات عجیب و غریبی ربوده شده و به یک سرزمین ناشناخته که به طرز غیر قابل توضیحی به زمین شبیه است، برده شده‌اید. شما باید در این بازی، پرده از راز‌های این دنیا بردارید و در محیط وسیع بازی به کاوش بپردازید. باید با تلاش خود حقیقت را برملا کنید و تصمیم‌هایی بگیرید. البته، تصمیم‌هایی که هر کدام عواقب خودشان را خواهند داشت.

در حال حاضر بازی Obduction برای ویندوز، مک و آکیولس ریفت در دسترس است. هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی برای HTC Vive مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این نسخه در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

اخیرا ویدیوی کوتاهی از گیم‌پلی بازی روی هدفون واقعیت مجازی سونی منتشر شده است که در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

شما می‌توانید این ویدیو را از آپارات دانلود کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده