نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Gigantic به صورت رایگان روی پی سی و ایکس باکس وان عرضه شد

بازی Gigantic بالاخره پس از چند سال تاخیر، به صورت رایگان روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی شباهت زیادی به Overwatch دارد. 

اگر به یاد داشته باشید، چند سال پیش، تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان، بازی‌های شوتر قهرمان‌محور فراوانی را معرفی کردند که در این میان، به طور حتم Overwatch به خاطر خلاقیت، طراحی منحصر به فرد و گیم‌پلی جذابش از همه شناخته‌شده‌تر بوده و توجه بیشتری را به خودش جلب کرد. اما بازی‌های دیگری هم مانند Battlecry از بتسدا و Battleborn از گیرباکس در طی این چند سال به بازار عرضه شدند که نتوانستند جای چندانی برای عرض اندام پیدا کنند. Gigantic هم یکی از بازی‌هایی بود که چند سال پیش و در همان بازه زمانی معرفی و بالاخره امروز به طور رسمی عرضه شد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی را می‌توان از امروز به صورت رایگان روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان تجربه کرد و به دنبال آپدیتی که همین امروز برای آن منتشر شد، Gigantic حالا ۱۹ شخصیت قابل بازی دارد که آخرین آن‌ها Ramsay، یک شمشیر‌زن است که ضرباتی سنگین وارد می‌کند. موتیگا، توسعه دهنده‌ی این بازی نیز قول داده که از حالا به بعد هر ماه یک شخصیت جدید را به بازی اضافه کند.

gigantic

اگر بخواهیم به لحاظ بصری Gigantic را بررسی کنیم، در قیاس با Overwatch که شخصیت‌های کارتونی و رنگارنگ دارد، این بازی دوربین دید سوم شخص و زبان طراحی ساده‌تری را به کار برده که آن را شبیه به Team Fortress 2 می‌کند. هم‌چنین این بازی به Smite و Battleborn که در سبک MOBA و سوم شخص هستند نیز، کم شباهت نیست. مسابقات در Gigantic از دو تیم ۵ نفره تشکیل شده که تنها در یک نقشه جریان دارد. هر تیم یک Guardian، موجودی عظیم با توانایی‌های منحصر به فرد دارد و هدف بازی آن است که Guardian تیم مقابل را از پای در آورید. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی را کمی پایین‌تر مشاهده کنید.

اگر چه Gigantic رایگان است اما می‌توانید با پرداخت ۳۰ دلار نسخه‌ی Ultimate Pack را خریداری کرده تا به تمام ۱۹ قهرمان بازی و آن‌هایی که در آینده برای بازی منتشر می‌شوند دسترسی پیدا کنید، هم‌چنین تعدادی پوسته، تقویت کننده و مقداری پول داخل بازی نیز با خرید این بسته به شما تعلق می‌گیرد.

از زمان معرفی‌ Gigantic در سال ۲۰۱۴ تا به حال، بار‌ها روند توسعه‌ی آن با مشکل مواجه شده است. موتیگا به دنبال تعلیق و اخراج تعدادی از کارکنانش به اجبار، در سال ۲۰۱۶ ناشر بازی را تغییر داد، بعد از آن هم تاریخ عرضه‌ی بازی که برای سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود، تاخیر خورد و به ۲۰۱۶ و در نهایت به ۲۰۱۷ منتقل شد. 

  برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده