نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Calculator: The Game

در بازی Calculator: The Game با کاربرد جدیدی از ماشین حساب آشنا می‌شویم. در این بازی فکری، باید آن‌قدر اعداد را باهم جمع یا در هم ضرب کنید تا در نهایت، این‌بار به عددی که ماشین حساب از شما می‌خواهد برسید!

بازی کردن با ماشین حساب و فشار دادن بی‌هدف دکمه‌های آن به احتمال زیاد سرگرمی دوران بچگی خیلی از ماها بوده؛ ولی آیا شده تا به حال سعی کنید با ماشین حساب آن‌قدر عددها را با هم جمع یا درهم ضرب کنید تا به عدد خاصی برسید؟ خب در بازی ماشین حساب دقیقاً باید چنین کاری بکنید.

Calculator: The Game از یک صفحه‌ی ماشین حساب بامزه تشکیل شده؛ بامزه از آن جهت که در طول بازی شخصیتی به نام Clicky نیز همه جا کنارتان حضور دارد و بعضی وقت‌ها با گفتن جملاتی بامزه حسابی سرگرم‌تان می‌کند.

اما هدف اصلی شما در این بازی رسیدن به یک عدد خاص است. برای رسیدن به این عدد هم باید از دکمه‌های ماشین حساب کمک گرفته و با فشار دادن آن‌ها با ترتیبی خاص، درنهایت به عدد مورد نظر برسید. البته برای این‌کار نیز بازی تعداد حرکات محدودی در نظر گرفته و شما تنها در صورتی قادر به برنده شدن هستید که با همان تعداد حرکات مشخص شده مرحله را به اتمام برسانید.

هرچند انجام چهار عمل اصلی تنها چالش شما در این بازی نخواهد بود. گاهی ناچارید برای رسیدن به عدد هدف، بعضی از اعداد روی صفحه را پاک کرده یا ترتیب اعداد را برعکس کنید.

برخلاف ظاهر و طراحی ساده بازی، ماشین حساب گیم‌پلی سخت و پیچیده‌ای دارد. بنابراین بهتر است گول ظاهر جذاب بازی را نخورید و بدانید که با یک بازی فکری و وقت‌گیر رو به رو هستید. حتی شاید بد نباشد برای پیشرفت سریع‌تر در بازی یک ماشین حساب دیگر هم کنار‌تان بگذارید تا بتوانید جمع و تفریق‌ها را با سرعت بیش‌تری انجام دهید.

غیر از موارد ذکر شده، بازی ماشین حساب جزئیات بیش‌تری را در اختیار بازیکن قرار نمی‌دهد. در سرتاسر بازی شما با همین صفحه ماشین حساب ساده که البته طراحی جذابی هم دارد، سر و کار دارید و خبری از محیط‌های متنوع و رنگارنگ نخواهد بود. هرچند می‌توان گفت همین طراحی ساده در کنار صداگذاری زیبای بازی، درنهایت فضایی جذاب در بازی ایجاد کرده است.

The Calulator: The Game یک پازل سخت و جدی است. در این بازی علاوه بر دانش ریاضیات، به صبر و حوصله زیادی هم نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر از طرفداران جمع و تفریق هستید و دل‌تان یک بازی معمایی درست و حسابی می‌خواهد، پیشنهاد می‌کنیم تجربه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی موبایل Calculator: The Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده