نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

بازی واقعیت مجازی و رایگان Echo Arena عرضه شد

بازی Echo Arena یک بازی رقابتی چند نفره برای هدست‌ واقعیت مجازی آکیولس‌ریفت است. این بازی به تازگی به صورت رایگان عرضه شده است.

در بازی Echo Arena بازیکنان در تیم‌های پنج نفره در یک محیط بدون جاذبه با هم به رقابت می‌پردازند، سبک مسابقه در این بازی را می‌توان به ورزش راگبی شبیه دانست. این بازی به تازگی عرضه شده است و هم اکنون به صورت رایگان در فروشگاه آکیولس‌ریفت در دسترس است.

این بازی می‌تواند تجربه‌ی واقعیت مجازی را در ابعاد اتاق ارائه کند، در نتیجه بازیکنان می‌توانند آزادی عمل بیشتری برای انجام دادن حرکاتشان داشته باشند. این یعنی بازیکنان می‌توانند به مانند یک بازیکن واقعی که لباس ربات‌ها را به تن دارد، برای گرفتن اشیاء مختلف خود را به اطراف پرتاب کنند.

هدف اصلی مسابقه وارد کردن دیسک‌ها به دروازه‌ی تیم حریف است، برای به دست آوردن این دیسک‌ها می‌توانید با مشت به بازیکنان حریف ضربه وارد کنید، این کار باعث می‌شود تا بازیکن حریف برای لحظاتی گیج شود و دیسک را از دست بدهد، در نتیجه شما می‌توانید از فرصت استفاده کنید و دیسک را به دست آورید.

بازی Echo Arena یک بازی انحصاری برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت است، پیش از این در جریان کنفرانس پی‌سی گیمینگ شو (Pc Gaming Show) در نمایشگاه E3 2017 اعلام شده بود  که قرار است یک لیگ به نام VR Challenger League به واسطه‌ی بازی Echo Arena در کشور لهستان برگزار شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده