نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

چنینگ تیتوم همچنان در فیلم Gambit حضور دارد

چنینگ تیتوم اعلام کرد که همچنان در فیلم Gambit حضور دارد و این فیلم مراحل توسعه خود را سپری می‌کند.

مدت زمان زیادی است که ساخت فیلمی بر اساس شخصیت گامبیت تایید شده است، اما تاکنون این فیلم کارگردان‌های خود را از جمله روپرت ویات و داگ لیمان، از دست داده و در پی آن ساخت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال، تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیمی قطعی برای ادامه دادن یا کنار گذاشتن ساخت فیلم Gambit نگرفته است و همچنین سرنوشت حضور چنینگ تیتوم، بازیگر نقش گامبیت نیز در این فیلم مشخص نبود و طبق برخی از شایعات، او پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیتوم اعلام کرده است که همچنان در فیلم Gambit حضور دارد و این فیلم مراحل توسعه خود را سپری می‌کند. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷، تیتوم تایید کرد که ساخت این فیلم لغو نشده است و او قطعا ستاره اصلی این فیلم خواهد بود و شایعات پیرامون آن صحت ندارد. با این حال، او جزئیات بیشتری را فاش نکرد، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی ممکن است خبرهای خوبی از این فیلم بشنویم. تیتوم گفت:

بله من هنوز در فیلم Gambit حضور دارم. ما اکنون در حال ساخت و توسعه این فیلم هستیم.

Kingsman: The Golden Circle

تیتوم که برای نمایش فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) در کامیک کان سن دیگو حاضر شده بود، صحبت بیشتری در مورد فیلم Gambit نکرد، اما انتظار می‌رود که این فیلم، طی سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران شود. کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا از اضافه شدن ۶ فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر داده است و انتظار می‌رود که یکی از این فیلم‌ها، فیلم Gambit باشد. پس از موفقیت فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان) که با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شدند، ممکن است فاکس قرن بیستم رویکرد مشابهی را نیز برای فیلم Gambit داشته باشد و این فیلم با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده