نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: مارک بامبک به نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن کمک خواهد کرد

طبق شایعات منتشر شده، مارک بامبک، دوست و همکار مت ریوز، به تیم نویسندگی فیلم بتمن برای نوشتن فیلمنامه این فیلم اضافه شده است.

آیا بن افلک همچنان نقش بروس وین ملقب به بتمن را در فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی بازی خواهد کرد یا در نهایت کمپانی برادران وارنر تصمیم به قطع همکاری با افلک و استخدام یک بازیگر دیگر گرفته است؟ با این حال، شایعات زیادی در مورد فیلم Batman شنیده می‌شود و طرفداران این شخصیت منتظر برگزاری پنل دی‌سی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ هستند تا سرانجام به این شایعات و خبرهای متعدد و مختلف پاسخ رسمی داده شود. حال شایعه جدیدی در مورد فیلم بتمن منتشر شده است که احتمال درست بودن آن بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت اسپلش منتشر کرده، مارک بامبک برای نوشتن و بازنویسی فیلمنامه فیلم Batman، به تیم نویسندگی این فیلم اضافه شده است. پیش از این، او در فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) سابقه همکاری با مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن را داشته است و علاوه بر این، از دوستان صمیمی وی نیز به شمار می‌رود. پیش از این تصور می‌شد که ریوز به تنهایی فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی خواهد کرد. در صورتی که این شایعه درست باشد، این فیلم سومین همکاری ریوز و بامبک در طی سال‌های اخیر خواهد بود.

طبق شایعات منتشر شده، مارک بامبک، دوست و همکار مت ریوز، به تیم نویسندگی فیلم بتمن برای نوشتن فیلمنامه این فیلم اضافه شده است.

بامبک چندان با دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی و کامیک بوکی غریبه نیست و پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Wolverine (ولورین) را نیز در کارنامه داشته است. در ابتدا قرار بود فیلمنامه فیلم Batman توسط بن افلک و جف جانز نوشته شود، اما مت ریوز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که فیلمنامه این فیلم کاملا بازنویسی خواهد شد و داستان جدیدی دارد. در حالی که ریوز و بامبک در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم بتمن هستند، حال باید منتظر سرنوشت افلک در نقش بتمن باشیم. تاکنون تاریخی برای اکران فیلم بتمن اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی برنامه مشخصی برای این فیلم اعلام شود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده