// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی فصل اول بازی موبایل Minecraft: Story Mode

فصل اول بازی موبایل Minecraft: Story Mode دنیای جدیدی از مجموعه‌ی ماینکرفت را برای مخاطبان به ارمغان آورده است.

یکی از استودیوهای بازیسازی که بازی‌های خود را علاوه‌بر کامپیوتر و کنسول‌های خانگی روی پلتفرم موبایل نیز عرضه می‌کند، استودیو تل تیل گیمز، سازنده بازی Minecraft: Story Mode، است. از طرفی یکی از خوبی‌های بازی‌های اپیزودیک در این است که شدیدا برای پلتفرم موبایل مناسب هستند و وجود این دسته از بازی‌ها روی این پلتفرم نیاز است. زمانی که وقت کمی دارید یا در حال رفتن به محل کار از طریق اتوبوس هستید، یک بازی اپیزودیک و سرگرم‌کننده می‌تواند وقت شما را به خوبی پر کند. حال، بازی اپیزودیک ماینکرفت که Minecraft: Story Mode نام دارد، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به این مجموعه است تا دنیای متفاوتی از شخصیت‌های مکعبی دوست‌داشتنی را تجربه کنند؛ دنیایی که این‌بار از پیش تعریف‌شده است و نیازی نیست خودتان آن را بسازید. همچنین این قاعده برای شخصیت‌های دنیای بازی نیز صدق می‌کند و کنترل گروهی را بر عهده خواهید گرفت که قصد دارد خود را ثابت کند و در مسابقات Endercon برترین باشد.

بازی موبایل Minecraft: Story Mode

اما وقایع و اتفاقات بازی طوری رقم می‌خورد که زامبی‌ها پا به دنیای ماینکرفت می‌گذارند و رفته رفته وارد ماجرایی بزرگ‌تر خواهید شد و در ادامه باید گروه The Order of Stone را پیدا کنید؛ گروهی که سال‌ها پیش با کشتن اژدها، دنیای ماینکرفت را نجات داده بود.

یکی از نکات خوب بازی موبایل Minecraft: Story Mode، شخصیت‌پردازی و نحوه‌ی ارتباط جسی، قهرمان بازی، با سایر شخصیت‌های بازی است. از طرفی با توجه اپیزودیک بودن بازی، انتخاب‌های شما می‌توانند در روند داستان‌پردازی و دید شخصیت‌ها نسبت به شما تاثیرگذار باشند. از این‌رو انتخاب‌های شما در طول بازی مهم‌ترین نکته خواهد بود و باید حسابی حواس‌تان به آن‌ها باشد. در بازی‌های تل‌تیل گیمز، معمولا گیم‌پلی نقش کمتری در بازی ایفا می‌کند و کات‌سین‌ها، دکمه‌زنی‌ها و دیالوگ‌ها داستان را پیش می‌برند. اما در بازی اندروید و آیفون Minecraft: Story Mode خبری از کات‌سین‌های طولانی نیست و بیشتر شاهد دکمه‌زنی‌ها و گیم‌پلی هستیم؛ گیم‌پلی از این دید که می‌توانید شخصیت بازی را کنترل کنید و به انجام کارهای متفاوت یا حل پازل‌های بازی بپردازید.

همگی بازی ماینکرفت را با سیستم کرفتینگ و مکانیسم‌های خاص آن می‌شناسیم. در طول هشت قسمت فصل اول هم به خوبی شاهد این ویژگی هستیم و بارها و بارها جسی برای ساخت وسایل و ابزارهای جدید از کرفت کردن استفاده می‌کند. یکی از برتری‌های ساخته‌های استودیو تل‌تیل‌ گیمز، این است که بهینه‌سازی بازی‌های اپیزودیک این استودیو روی پلتفرم موبایل چندین درجه بهتر و باکیفیت‌تر از نسخه‌های کنسولی یا کامپیوترهای خانگی است. در اینجا نه خبری از افت فریم‌های اعصاب خردکن است و نه اینکه مشکلاتی نظیر عدم هم‌خوانی صدای شخصیت‌ها با حرف‌زدنشان برای شما اتفاق می‌افتند. اگر می‌خواهید بازی‌های استودیو تل‌تیل را با کیفیتی بهتر از نظر فنی تجربه کنید، حتمای نسخه‌ی موبایل آن‌ها را نصب کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در آخر اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت با داستانی جالب از دنیای ماینکرفت روی پلتفرم موبایل هستید، بازی موبایل Minecraft: Story Mode به خوبی می‌تواند شما را به خود سرگرم کند.

دانلود فصل اول بازی موبایل Minecraft: Story Mode


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده