نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در کمتر از چهار ماه ۵ میلیون نسخه فروخت

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هیچ کاهشی به خود ندیده و روز به روز، به مقدار آن افزوده می‌شود. با توجه به سرویس SteamSpy که می‌تواند به‌طور تقریبی شمار صاحبان این بازی را بر اساس داده‌های API شبکه استیم بگیرد، این بازی در حال حاضر ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. 

هنوز استودیوی بلوهول (Bluehole)، سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، این ارقام را به‌طور رسمی اعلام نکرده است. ولی می‌توان انتظار داشت که این ارقام به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک تغییر پیدا کرده و افزایش پیدا کنند. تنها در ماه پیش، این استودیو اعلام کرده بود که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds چهار میلیون نسخه فروخته است. با توجه به عرضه‌ی بازی در ماه مه، می‌توان گفت که این بازی ماهانه چیزی در حدود یک میلیون نسخه می‌فروشد. 

همچنین در دیگر اخبار بازی، مشخص شده است که تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته از نسخه‌ی پی‌سی بازی Grand Theft Auto 5 در سال انتشار سبقت بگیرد؛ یعنی با رسیدن تعداد بازی‌کن‌های بازی به بیش از ۳۸۲ هزار نفر، توانست بازی GTA 5 که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۶۰ هزار نفر بازی‌کن داشت، پشت سر بگذارد.

این موضوع را باید مدیون پشتیبانی قوی بلوهول از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds بدانیم که با بروزرسانی‌های هفتگی و ماهانه، به‌مرور بهتر از قبل می‌شود. در همین رابطه، سازندگان قرار است سروری به بازی اضافه کنند که در‌ آن بازیکن‌ها تنها با دید اول شخص می‌توانند به انجام بازی بپردازند و در آپدیت بعدی این سرورها اضافه خواهد شد. همچنین مدتی پیش،‌ کمپانی یوبیسافت نسبت به این بازی ابراز علاقه کرد و گفت ممکن است در آینده اثری مشابه این بازی خلق کنند. 

این بازی در حال حاضر تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس است، اما نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی قرار است امسال عرضه شود. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده