نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

احتمال ساخت فیلم Harley Quinn VS. The Joker

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم Harley Quinn VS. The Joker است.

فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) شاید نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسط و بسیار ضعیفی را دریافت کرد، اما عملکرد بسیار خوب این فیلم در گیشه باعث شد که شخصیت‌های اصلی این فیلم در فیلم‌های بیشتری حضور داشته باشند. علاوه بر این، دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، کارگردانی فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فیلم فرعی دیگری براساس فیلم Suicide Squad در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت Screen Rant منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم هارلی کوئین علیه جوکر (Harley Quinn VS. The Joker) است.

در فیلم Harley Quinn VS. The Joker قرار است بار دیگر زوج هارلی کوئین و جوکر را در کنار هم مشاهده کنیم، اما این‌بار قرار است روبرو یکدیگر قرار بگیرند. هنوز جزئیات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود جف جانز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. این خبر در حال حاضر تنها یک شایعه است و هنوز توسط هیچ شخصی تایید یا تکذیب نشده است. با این حال، انتظار می‌رود در حاشیه پنل کمپانی دی سی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که امشب برگزار خواهد شد، شاهد تایید یا تکذیب این خبر باشیم.

در حال حاضر، شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، قرار است در فیلم Gotham City Sirens بازگردد و شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت جوکر نیز در این فیلم شنیده می‌شود. جرد لتو در فیلم Suicide Squad ایفاگر نقش جوکر بود، اما تاکنون بازگشت این بازیگر در دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی تایید نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده