نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

سریال Iron Fist برای فصل دوم تمدید شد

کمپانی مارول و شبکه نت فلیکس سرانجام رسما سریال آیرون فیست (Iron Fist) را برای فصل دوم تمدید کردند.

در حاشیه پنل مشترک مارول و نت‌فلیکس در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که بامداد شنبه برگزار شد، ساخت فصل دوم سریال Iron Fist رسما تایید و اعلام شد. جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول، این خبر را برای اولین‌بار اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد که این خبر را مثل یک راز حفظ کرده بود و حتی بازیگران اصلی این سریال از تمدید سریال Iron Fist برای فصل دوم خبر نداشتند و طبق گفته حاضران در پنل از شنیدن آن شگفت زده شدند. فین جونز، بازیگر نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، گفت که از شنیدن این خبر بسیار هیجان زده شده است. لوب در ادامه گفت:

یک دوست کالین وینگ قرار است در فصل دوم حضور داشته باشد و این ممکن است باعث حضور میستی شود.

این خط اشاره‌ای به شخصیت میستی نایت (Misty Knight)، دیگر شخصیت دنیای مارول در سریال‌های شبکه نت‌فلیکس دارد که در دنیای کامیک یک افسر پلیس نیویورک است و در یک حادثه یکی از بازوهای دست خود را از دست می‌دهد و از تونی استارک یک بازوی مصنوعی دریافت می‌کند. استارک پس از این اتفاق یک شرکت خصوصی تحقیقاتی ایجاد می‌کند. سیمون میسیک نقش شخصیت میستی نایت را بر عهده‌ دارد و برای اولین‌بار در فصل اول سریال Luke Cage (لوک کیج) حضور داشت و قرار است در فصل دوم این سریال نیز بازگردد.

میستی نایت و آیرون فیست در سریال The Defenders (دیفندرز) نیز حضور خواهند داشت. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) منتشر شود و اخیرا تریلر جدیدی از این سریال مورد انتظار منتشر شده است. هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم سریال Iron Fist اعلام و بازگشت اسکات باک، سازنده فصل اول، برای فصل دوم تایید نشده است. با این حال، بازگشت جسیکا هنویک، بازیگر نقش کالین وینگ برای فصل دوم سریال Iron Fist تایید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده