// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

تریلر جدید بازی Sonic Forces با محوریت شخصیت منفی اینفینیت

کمپانی سگا با انتشار تریلری جدید از بازی Sonic Forces، شخصیت منفی این بازی یعنی اینفینیت را نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی Sonic Forces را منتشر کرد. این بازی اکشن و سرعتی قرار است در تعطیلات پایانی سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

تریلر جدید، شخصیت منفی این بازی را که اینفینیت (Infinite) نام دارد، نشان می‌دهد. این شخصیت در کنار دیگر همراهان اِگمَن قرار می‌گیرد؛ همراهانی که فرمانروایی دنیا را در دستانشان گرفته‌اند و شامل کئاس، متال سونیک، شدو و زاوک می‌شوند. این گروه قصد دارد که سونیک را از بین ببرد و فرمانروایی شیطانی خود را بر دنیا گسترده‌تر کند.

این شخصیت اولین بار به واسطه تریلری که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد، دیده شد؛ اما امروز توانستیم قابلیت‌های او را ببینیم و اینکه چه کار‌هایی از دست او برمی‌آید. قابل توجه است که او از سونیک سریع‌تر و به نظر قدرتمندتر به تصویر کشیده شده است. اما سونیک امیدش را از دست نمی‌دهد؛ چرا که هر شخصیتی نقطه ضعفی دارد.

بازی Sonic Forces قرار است دو روند بازی متفاوت را از مجموعه دوست‌داشتنی سونیک در دسترس کاربران قرار دهد؛ طوری که در آن شاهد مراحل سه‌بعدی و همچنین دو‌بعدی خواهیم بود. همچنین چندی پیش مشخص شد که کاربران می‌توانند در حین بازی قهرمانان خود را شخصی‌سازی کنند. این سیستم شامل شخصی‌سازی مکانیک‌های آن می‌شود و کاربران می‌توانند برای اولین بار این سیستم را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Sonic Forces را تماشا کنید و بعد از آن موسیقی شخصیت جدید را گوش دهید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر آشنایی با شخصیت منفی اینفینیت در بازی Sonic Forces

| |

موسیقی اینفینیت

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده