نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen با محوریت جناح The Templar

استودیو فیرکسیس تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2 به منظور معرفی جناح The Templar منتشر کرد.

استودیو فیرکسیس و کمپانی توکی در جریان نمایشگاه E3 2017 از اولین بسته‌ی الحاقی بازی XCOM 2 رونمایی کردند. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان بازی، بسته‌ی الحاقی پیش رو که با نام War of the Chosen شناخته می‌شود بزرگترین محتوا اضافی مجموعه‌ی XCOM خواهد بود و بر این اساس حجم آن دو برابر بسته‌های الحاقی گذشته است. از زمان معرفی این بسته‌ی الحاقی، استودیو فیرکسیس با انتشار تریلر‌های جدیدی از شخصیت Warlock و شخصیت Reaper رونمایی کرده و این روند با انتشار یک تریلر جدید برای معرفی دسته‌ی جدیدی از دشمنان با نام Assassin ادامه پیدا کرد. حال با استناد به جدیدترین اخبار بازی، استودیو مذکور به واسطه‌ی انتشار یک تریلر جناح جدید این بسته‌ی الحاقی یعنی The Templar را معرفی کرده است.

این تریلر جناح جدیدی از بسته‌ی الحاقی War of the Chosen با نام تمپلار را به نمایش می‌گذارد و نگاه دقیق‌تری به جزئیات این جناح و برخی از مهارت‌های قابل کسب در آن خواهد داشت.

| |

در جناح تمپلار شاهد جنگجویان سرکشی هستیم که از تیغه‌های خود به عنوان سلاح اصلی بهره برده و می‌توانند به دشمنان حمله کنند و سپس به سرعت مخفی شوند. این جنگجویان با از پای درآوردن هر یک از دشمنان تقویت خواهند شد و در صورتی که به اندازه‌ی کافی تقویت شوند توانایی حمله به گروهی از دشمنان را به دست می‌آورند.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen سه جناح جدید به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود.

در حال حاضر بازی XCOM 2 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بسته الحاقی War of the Chosen در تاریخ ۲۸ آگوست (ششم شهریور) منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده