نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

والتون گوگینس در فیلم Ant-Man And The Wasp نقشی کلیدی خواهد داشت

مارول که همیشه سعی دارد طرفداران را شگفت‌زده کند، تایید کرده که والتون گوگینس، ستاره فیلم هشت نفرت انگیز به جمع بازیگران Ant-Man and The Wasp اضافه شده است.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده معلوم شده که والتون گوگینس (Walton Goggins) قراردادی را با کمپانی مارول امضا کرده و به طور رسمی به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and The Wasp به کارگردانی پیتون رید اضافه شده است. گوگینس در کار‌های قبلی‌اش مانند فیلم The Hateful Eight، فیلم Vice Principals و Six خوش درخشیده و همچنین در سریال Justified هم نقش کوتاهی را ایفا کرده است.

متاسفانه هنوز کاملا مشخص نیست که گوگینس چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهد کرد، اما بر اساس سبک نقش‌هایی که در فیلم‌های قبلی‌اش ایفا کرده می‌توان حدس زد که به احتمال زیاد در این فیلم هم نقش منفی و شرور داستان را بازی خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه در این قسمت شخصیت اسکات لنگ (Scott Lang) قرار است با چه کسی مبارزه کند در دست نیست. در حال حاضر هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه تا ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۹۷) صبر کنیم که بفهمیم در نهایت شخصیت مقابل اسکات لنگ کیست و گوگینس نقش چه کسی را ایفا خواهد کرد.

گوگینس به جمع بازیگرانی همچون پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، مایکل پنیا، T.I. و رندال پارک اضافه شده است. همه امید ما به مراسم کامیک کان سن دیگو است و منتظریم که استودیو مارول در زمانی که در این مراسم در اختیار دارد، مشخص کند که گوگینس چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما گوگینس نقش چه کسی را در این فیلم بازی خواهد کرد؟


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده