نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Castle Crush

در بازی اندروید و آیفون Castle Crush، با ساخت عرشه‌ای قدرتمند از کارت‌های مختلف مهارت خود را در نبرد با سایر بازیکنان، محک بزنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک آنلاین موبایلی هستید، به طور حتم حداقل برای یک‌ بار هم که شده، بازی Clash Royale را تجربه کرده‌اید. بازی‌ای که در واقع اسپین‌آف بازی Clash Of Clans، ساخته‌ی استودیوی فنلاندی سوپرسل بود. Clash Royale در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار توانست به محبوبیت دیوانه‌واری در میان طرفداران بازی‌های موبایل دست یاید. محبوبیتی که باعث شده سایر استودیو‌ها نیز با الهام گرفتن از آن سعی در تکرار موفقیت Clash Royale کنند. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Castle Crush را معرفی کنیم که شباهت‌های فراوانی به بازی کلش رویال دارد.

بازی موبایل Castle Crush

Castle Crush یک بازی استراتژیک آنلاین کارتی است. شما در این بازی باید با ساخت عرشه‌ای از کارت‌های مختلف، قلعه‌ی حریف خود را تصرف کنید. در عین حال باید به طور هم‌زمان از قلعه‌ی خود نیز در برابر حریف‌تان دفاع کنید. کارت‌های درون بازی مانند بازی کلش رویال به چهار دسته‌ی Common، Rare، Epic و Legendary تقسیم می‌شوند. با هر بار برد در مقابل حریف، صندوقی جایزه می‌گیرید که حاوی طلا و کارت‌های موجود در بازی است. به مرور با باز کردن این صندوق‌ها و جمع‌آوری کارت‌های موجود در آن‌ها، کارت‌های جدید به دست می‌آورید و می‌توانید سطح کارت‌های قدیمی خود را نیز ارتقا دهید. بر خلاف بازی کلش رویال که هربازی، سه دقیقه و با اضافه شدن وقت اضافه، چهار دقیقه به طول می‌انجامد، در Castle Crush برای بازی زمان تعریف نمی‌شود و نبرد تا زمانی که دو بازیکن بر یکدیگر غلبه نکنند، ادامه خواهد یافت. تفاوت دیگر این بازی با کلش رویال، افقی بودن زمین آن است که باعث می‌شود تسلط بیشتری بر انتخاب کارت‌های مورد نظر خود در لحظات حساس نبرد داشته باشید. با رسیدن سطح به سه قادر خواهید بود تا به قبایل (کلن‌های) موجود در بازی بپیوندید و با بازی کردن با دوستان خود، لذت بازی را دوچندان کنید.

بازی موبایل Castle Crush

 با پیوستن به قبایل (کلن‌های) موجود در بازی Castle Crush و بازی کردن با دوستان خود، لذت بازی را دوچندان کنید

در این بازی، هشت سطح برای قلعه‌ها وجود دارد که به مرور با به دست آوردن غنائم (Trophies)، می‌توانید سطح قلعه‌ی خود را ارتقا دهید. کارت‌های درون بازی از تنوع نسبتا خوبی برخوردار هستند و با ترکیب کردن آن‌ها می‌توانید به استراتژی‌های مختلفی برای پیروزی دست پیدا کنید. ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از کارت‌ها و کمیاب بودن کارت‌های Legendary و Epic، هیجان بازی را بالا می‌برد. نبرد‌های بازی به لطف تنوع موجود در کارت‌ها از جذابیت کافی برخوردارند. آنچه که باعث پیروزی شما در نبرد با حریف‌تان می‌شود، تعادل برقرار کردن میان دفاع و حمله در هنگام نبرد است. هر چه تجربه شما در این بازی بیشتر شود، مطمئنا توانایی شما نیز در انتخاب کارت‌های مناسب برای مقابله با حریف بیشتر خواهد شد.

طراحی شخصیت‌های موجود در بازی به خوبی صورت گرفته است. هر چند گرافیک بازی در حد و اندازه‌ی کلش رویال نیست ولی به خوبی حس فانتزی بودن بازی را به شما القا خواهد کرد. صداگذاری و موسیقی نیز به خوبی با اتمسفر موجود در بازی عجین شده‌اند؛ مخصوصا موسیقی بازی که یکی از نقاط قوت Castle Crush به شمار می‌رود.

اگر از طرفداران کلش رویال و سایر بازی‌های کارتی بوده‌اید و به دنبال بازی‌ مشابهی در این سبک هستید، Castle Crush برای شما بهترین گزینه است. شما می‌توانید با دانلود کردن این بازی و تجربه آن، ساعت‌ها سرگرم شوید و به رقابت با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان بپردازید.

دانلود بازی Castle Crush


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده